علت اخراج رضاییان و علیپور مشخص شد / رضاییان به علیپور گفت : " تو ... نزن "

در تمرین روز گذشته تیم پرسپولیس، رامین رضاییان در تیم اصلی و ربیع خواه و علیپور در تیم ذخیره ها حضور داشتند.در یک صحنه بین رامین و ربیع خواه برخوردی پیش می آید و علیپور به ربیع خواه می گوید محسن محکمتر بازی کن و بعد رامین رضاییان وارد این ماجرا شد.

رامین به علیپور می گوید" تو ... نزن". علیپور: من حرفی به تو زدم؟ این سرآغاز درگیری شدید لفظی این دو می شود و برانکو هر دو را از بازی بیرون می کشد.

علیپور کنار زمین می نشیند اما رامین روانه هتل می شود و ترک محل تمرین، برانکو را بیشتر شاکی می کند.

برانکو سر میز شام در مورد رعایت نظم و انضباط حرف می زند و در نهایت می گوید رضاییان و علیپور در لیست بازی با الوحده جایی ندارند.

گویا رامین بابت اظهارات برانکو واکنش نشان می دهد و غرولند کنان از رستوران به اتاقش می رود. برانکو بلافاصله به مدیران باشگاه اعلام می کند هر دو این نفرات باید به تهران برگردند و روی آنها حساب نمی کند. علیپور دوبار از برانکو عذرخواهی می کند اما سرمربی سرخپوشان می گوید اکنون به تهران برو تا آنجا تکلیف تان را روشن کنم. در نهایت برانکو از مسئولان پرسپولیس می خواهد خبر اخراج این دو بازیکن روی سایت باشگاه منعکس کنند.

به هر حال برانکو با وساطت طاهری و مسئولان پرسپولیس حاضر به بخشش این دو بازیکن نمی شود و این دو بازیکن ظهر امروز راهی تهران شدند تا برانکو بعد از بازی با الوحده امارات درباره این دو بازیکن تصمیم بگیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟