دعوا در استقلال بالا گرفت!

با توجه به مشکلات مالى و اعتصاب و تمرین نکردن شاگردان منصوریان در نهایت کار به جایى کشیده شد که برخى مربیان و بازیکنان بر علیه مدیران باشگاه صحبت هایى را انجام دادند.

البته ناگفته نماند که آبی پوشان پس از مصاحبه هاى مدیران استقلال، صحبت هایى را انجام دادند که با توجه به بندى که در قرارداد آن‌ها وجود دارد نباید چنین کارى رخ مى داده و در میان بهتر است بدانیم نفراتی، چون کاوه رضایی، مهدی رحمتی، بهنام برزای حیدرى و حتی خود علیرضا منصوریان علیه حسن زمانی و مدیریت باشگاه استقلال مصاحبه کردند.

در آخرین جلسه هیئت مدیره استقلال در سال ۹۵ درباره مسائل رخ داده بحث هایى صورت گرفت که در نهایت اعضا تصمیم گرفتند تا پرونده چند بازیکن و مربی استقلال به دلیل مصاحبه علیه مدیران باشگاه به کمیته انضباطی باشگاه ارسال شود.

 

این طور که به نظر مى رسد پرونده بازیکنانى همچون رحمتى، حیدرى، برزاى، رضایى و البته منصوریان بر روى میز کمیته انضباطى قرار دارد که باید دید در پایان چه جریمه اى براى این افراد در نظر گرفته خواهد شد.

بهتر است بدانیم در قرارداد اکثر بازیکنان استقلال بندی وجود دارد که آن‌ها را از مصاحبه علیه کادرفنی و باشگاه منع می‌کند. طبق بند قرارداد آن‌ها اجازه بر علیه مدیران باشگاه را ندارد و احتمال دارد انجام این کار براى آن‌ها تا مرز جریمه و فسخ قرارداد نیز کشیده شود.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید در پایان، جنگ پنهان هیئت مدیره و بازیکنان و مربیان استقلال به کجا می‌رسد. این در حالی است که مهدی رحمتی تهدید کرده امروز بازیکنان استقلال بعد از بازی با لوکوموتیو دست به افشاگری خواهند زد.

با توجه به این مساله و در صورتى که افشا گرى جدیدى صورت بگیرد به طور حتم مدیران استقلال این بار نیز ساکت نخواهند نشست و تصمیماتى را اتخاذ خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟