برگزاری جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس و الریان/ رنگ پیراهن دو تیم مشخص شد + عکس

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین، محمد علی ترکاشوند و پندار خمارلو صبح امروز (دوشنبه) در باشگاه السد حضور یافتند و در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و الریان از هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2017 شرکت کردند.

در این جلسه، نمایندگان باشگاه السد، ناظر بازی، ناظر داوری و مسئولان برگزاری حضور داشتند.

انجا کوسار از هند ناظر این دیدار خواهد بود. وی تأکید داشت قوانین و مقررات همچون بازی‌های قبلی است و دو تیم باید 90 دقیقه قبل از آغاز بازی در رختکن حاضر باشند. همچنین چگونگی تکمیل فهرست تیم‌ها و نکات دیگر توسط ناظر بازی یادآوری شد.

تیم پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست سفید، دروازه‌بان با لباس زرد و ذخیره‌ها با کاورهای سبز رنگ در زمین حاضر خواهند شد.

تیم الریان با پیراهن قرمز و شورت و جوراب مشکی، دروازه‌بان با لباس سبز و ذخیره‌ها هم با کاورهای آبی وارد زمین می‌شوند.

بازی از ساعت 18:25 به وقت محلی (18:55 دقیقه به وقت تهران) آغاز خواهد شد و دو تیم باید ساعت 16:55 در ورزشگاه حاضر باشند.

درهای ورزشگاه دو ساعت قبل از بازی باز می‌شود و بلیت بازی هم از روز سه‌شنبه توزیع می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا ساعت 16:15 هتل را به مقصد ورزشگاه ترک می‌کند.

ناظر بازی اعلام کرد در جریان بازی به جهت فضای کم، 3 بازیکن و یک مربی می‌توانند گرم کنند. همچنین برای گرفتن عکس تیمی قبل از بازی، ابتدا باید تیم پرسپولیس و پس از آن تیم میزبان برای عکس گرفتن اقدام کنند.

ظرفیت ورزشگاه یازده هزار و پانصد نفر اعلام شد و تماشاگران پرسپولیس در بخش شمالی زمین حضور خواهند یافت. تیم الریان پیش‌بینی حضور 5 هزار تماشاگر را دارد.

دو تیم در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2017 بدون محروم به میدان می‌روند.

داور این دیدار چینی است و ناظر بازی از مدیران دو باشگاه خواست برای انجام یک بازی جذاب و زیبا با تیم داوری همکاری‌های لازم را داشته باشند و اعتراض نکنند.

تمرین الریان امروز از ساعت 18 در زمین دیگری انجام خواهد شد و آخرین تمرین پرسپولیس پیش از این دیدار از ساعت 18:25 به وقت محلی در زمین اصلی بازی و به مدت یک ساعت انجام خواهد شد.

گفتنی است جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و الریان ساعت 11:40 دقیقه به وقت محلی به اتمام رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟