واکنش جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر به پیشنهاد ایتالیایی‌ها

یونس دلفی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص صحبت‌های سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال Esteghlal مبنی بر اینکه از ایتالیا پیشنهادی برای جذب او رسیده، گفت: بله، این درخواست به باشگاه رسیده و قرار است دعوتنامه رسمی هم از سوی باشگاهی که خواهان جذب من است به دستم برسد. گویا چند باشگاه ایتالیایی با هماهنگی یک مدیر فوتبالی خواهان جذب من هستند و قرار است به زودی مشخص شود که کدام تیم من را می‌خواهد.

وی افزود: اگر اشتباه نکنم در تورنمنت روسیه بود که 4 گل به ثمر رساندم. البته بازی‌های هند هم بود اما در روسیه مدیران استعدادیاب باشگاه‌های اروپایی زیادی بودند و عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشتند.

جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران درباره اینکه آیا بعد از این انتقال می‌تواند به یکی از جوانان خوب فوتبال ایران در اروپا مثل سردار آزمون یا علیرضا جهانبخش تبدیل شود، گفت: بعد از این انتقال و در صورت تحقق آن، بعد از خدا همه چیز به خودم و تلاشی که انجام می‌دهم، بستگی دارد. هدف خودم این است که حتی بالاتر از «سردار» و بقیه بازیکنان جوان در اروپا باشم که این روزها نمایش خوبی دارند. به خصوص «سردار» که در لیگ اروپا حضور داشت و حتی توانست به تیم‌های بزرگی مثل اتلتیکومادرید هم گل بزند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟