توقف ها و تاخیرهای قطار نوروزی اطلاع داده می شود

به گزارش رکنا، مرتضی رحمانی موحد، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به ایستگاه راه آهن پایتخت رفت تا با همراهی معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل راه‌ آهن استان تهران از روند خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل ریلی به مسافران نوروزی بازدید کند.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این بازدید همچنین به میان مسافران رفت تا از آن ها درباره نرخ بلیت ها، نحوه تهیه بلیت، خدمات رسانی شرکت راه آهن و شرکت های ارائه کننده خدمات پرس و جو کرده و در جریان نقاط ضعف و قوت ارائه خدمات به مسافران سیستم حمل و نقل ریلی قرار گیرد.
رحمانی موحد در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه ها و سازمان های خدمات رسان در ایام نوروز از چند ماه گذشته برنامه‌ریزی های لازم را به منظور ارائه خدمات با کیفیت در این ایام و مدیریت فرآیند سفرها را انجام داده‌اند. 
وی افزود: عدم افزایش نرخ و اقداماتی برای تسهیل در ارائه خدمات از جمله فعالیت دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز است که اهم این اقدامات در سایت‌ها و مطبوعات منعکس شده است. 
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر خاطرنشان کرد: در مجموع ارزیابی از مسافران سیستم حمل و نقل ریلی، رضایتمندی مطلوب حاصل شده است؛ البته باید در نظر داشت که قطاروسیله‌ای است که سرعت و راحتی هواپیما دردستیابی به مقصد  را نداشته و بازه زمانی حرکت و سفر عاملی است که باید مدنظر شرکت های ارائه کننده خدمات به منظور ارتقاء و فراهم آوری آرامش روانی مسافران باشد تا مدیریت داخلی فضای قطارها صورت گیرد. 
رحمانی موحد تاکید کرد: همچنین شرکتهای مجری عملیاتی قطار باید با اطلاع رسانی به موقع، لحظه‌به لحظه توقف ها، تاخیرها و دلایل آن و همچنین خدمات شایسته به مردم، زمینه رضایتمندی بیشتر مسافران و آرامش روانی آنان را فراهم بیاروند. با توجه به اینکه حجم رفت و امد ها در این ایام بسیار زیاد است باید مدیریت متمرکز بر این موارد صورت گرفته و انشاءالله مردم هم با توجه به این موضوعات، با صبوری بیشتری سفر خود را مدیریت کرده تا خود و اعضاء خانواده آنان از سفر لذت کافی را ببرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟