کشتی هرمز به استقبال مسافران نوروزی می‌رود+عکس

به گزارش رکنا، ناصر امیرزاده، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر با اشاره به ویژه برنامه‌های نوروز اظهار داشت: برای روز تحویل سال در ورودی بوشهر برنامه‌های خاصی تدارک دیده شده که با حضور استاندار برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: سفره‌های هفت‌سین در مکان‌های مختلف پهن می‌شود؛ ضمن اینکه ویژه برنامه‌های نوروزگاه نیز در بیشتر مناطق بوشهر برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: برای پذیرایی ویژه از مسافران نوروزی گشت‌های دریایی ساماندهی شده، به علاوه کمپ‌هایی از سوی شهرداری آماده شده که جهت اسکان ارزان قیمت و رفاه حال مسافران درنظر گرفته شده است.
امیرزاده با اشاره به اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های نوروزی افزود: همکاری خوبی بین نهادهای متولی استان انجام شده تا بتوانیم به بهترین شکل از مسافران نوروزی پذیرایی کنیم؛ در همین راستا نیز تبلیغات و اطلاع‌رسانی در حد خوبی انجام و برای سهولت دسترسی مسافران و گردشگران به اطلاعات موردنیاز، مکان‌هایی برای خدمات‌رسانی سامان داده شده و بیش از 50 بنر اطلاع‌رسانی در سطح استان نصب خواهد شد.
وی، گشت‌های دریایی را بزرگ‌ترین قابلیت گردشگری استان عنوان کرد و گفت: با سامان‌دهی شناور‌های دریایی، گردشگران، نوروزی خاطره‌انگیز را تجربه خواهند کرد؛ در همین زمینه با رایزنی‌های انجام شده، بزرگ‌ترین کشتی ایران با نام کشتی هرمز به استقبال مسافران می‌رود که این برنامه برای اولین بار رخ می‌دهد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر تصریح کرد: جشنواره‌های امسال نسبت به سال گذشته قوی‌تر و پربارتر برگزار می‌شود؛ همچنین دهکده‌های گردشگری یکی در کنگان و دیگری در بوشهر شروع به کار می‌کنند که بازارچه‌های صنایع‌دستی در این دهکده‌ها برپا می‌شود.
امیرزاده با اشاره به شروع زودهنگام سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: مسافرت‌های نوروزی شروع شده ولی ویژه‌ برنامه‌ها برای بعد تحویل سال در نظر گرفته شده و به نظر می‌رسد از سه روز آینده حجم سفرها افزایش قابل توجهی پیدا کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟