به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی یک بر صفر ایران برابر قطر در دوحه با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

می توانستیم چهار یا پنج گل بزنیم

بازی در سطح رقابتی بسیار بالایی بود و بازی پرفشاری را شاهد بودیم. همانگونه که دیروز گفتم همه مسابقات مقدماتی جام جهانی بازی های بسیار سختی هستند. نتایج دیگر بازی ها را دیدیم و شاهد نتایج چین و سوریه برابر کره جنوبی و ازبکستان بودیم و در گروه دیگر نیز عراق و استرالیا را دیدیم. امشب اما خدا را شکر می کنم تیمی که حاکم بر بازی بود نتیجه بهتری گرفت. اختلاف سطح دو تیم بسیار بالا بود و می توانستیم با نتیجه چهار یا پنج بر صفر برنده باشیم.

نشان دادیم که تیم برتر هستیم

به بازیکنان قطر تبریک می گویم زیرا روحیه جنگجویانه ای داشتند اما باید مراتب تقدیر و تحسین خودم را نسبت به بازیکنان ایران تقدیم کنم زیرا در زمین نشان دادند که ما تیم برتر با بازیکنان برتر هستیم. در این بازی نتیجه خوبی گرفتیم و با روحیه بسیار خوب و انگیزه ی بالا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

قطر لیاقت مربی بهتر از فوساتی دارد

افراد و رفتارها در من تاثیری نداشت زیرا وقتی کسی در سطح من نیست اجازه نمی دهم روی من تاثیر بگذارد. رفتار فوساتی و کادر او در طول بازی شرم آور بود. به معنای واقعی ایشان باید روی تیم قطر تمرکز کند زیرا تیم قطر استحقاق مربیانی بهتر از ایشان دارد زیرا او و دستیارانش اهانت های زیادی به سمت من و خانواده ام انجام دادند و از اینکه تیم داوری زبان اسپانیولی بلد نبودند، سو استفاده کردند و هر اهانتی که می خواستند به من و خانواده ام انجام دادند.

اخلاق گریزی فوساتی غیر قابل باور بود

فوساتی در دقایق پایانی بازی فقط به من و داور بازی به زبان اسپانیایی اهانت کرد که این موضوع غیر قابل قبول است. شک ندارم که این مربی و کادرفنی در سطح تیم ملی قطر نیست و تیم قطر استحقاق کادرفنی بهتری دارد. اخلاق گریزی فوساتی در طول بازی غیر قابل باور بود.

فوساتی به مادر من اهانت کرد!

فوساتی دقیقا به مادر من اهانت کرد و از اینکه داور مسابقه اسپانیولی بلد نبود، سو استفاده کرد. کشور و مردم قطر استحقاق سرمربی بهتر از فوساتی را دارد. این یک تنها بازی فوتبال است و کسی اجازه ندارد به خانواده دیگران توهین کند. اتفاقاتی در طول بازی رخ می دهد اما کسی اجازه ندارد به خانواده دیگران توهین کند.

در دفاع و حمله از حریف بهتر بودیم

واقعیت بسیار ساده و شفاف است. ما امشب تیم برتر میدان بودیم و در بخش هجومی موقعیت های بهتری داشتیم و البته در دفاع نیز موفق تر عمل کردیم. البته تیم قطر بازیکنان با کیفیت و خوبی در اختیار دارد اما ما از تیم قطر بهتر عمل کردیم و باز هم می گویم که کسی حق اهانت به فرد دیگری را ندارد.

در مسیر صعود هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد

بازی های نزدیکی پیش رو داریم. ما امشب قطر را با یک گل شکست دادیم و دیگر تیم ها نتایجی را به دست آوردند که نشان می دهد بازی ها دشوار است. 4 بازی پیش رو داریم و در هفته آینده بازی سختی برابر چین خواهیم داشت. هر اتفاقی ممکن است در آینده رخ بدهد.

هر بازی برای ما مرگ و زندگی است

ما 14 امتیاز داریم و در جایگاه راحت تری برای صعود به جام جهانی هستیم. برابر چین کار سختی داریم و فرمول برنده بودن ما این است که در همه بازی ها برای مرگ و زندگی بازی می کنیم. ما تنها سعی می کنیم تیم برتر میدان باشیم. آیا این مشکلی دارد؟ فوتبال راجع به جنگ نیست و ما برابر هیچ تیمی نمی جنگیم و تنها می خواهیم به رویاهایمان تحقق ببخشیم و صعود به جام جهانی نیز یکی از رویاهای ما است.

چالش سختی برابر قطر داشتیم

قطر بسیار تیم خوب و فوق العاده ای است. بازی کردن برابر تیم خوب قطر واقعا کار دشواری بود و چالش خوبی بود که پشت سر گذاشتیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

بلایی که2 دختر 17 ساله بر سر پسر جوان آوردند / پای 4 جوان و 3 دختر در این پرونده باز شد+ عکس

تحمل ارتباط شیطانی زنم با 3 مرد را نداشتم و همه را در خانه ام کشتم؛ اعدامم کنید+ عکس

نقشه کثیف منشی برای پزشک معروف که پنهانی 2 زن داشت!

عروس جوان به خاطر کتک زدن مادرشوهرش دستگیر شد+عکس

سهیلا می گوید شب ها نوری مانند اشعه قرمز از دیوار وارد اتاق خوابم می شود و ...

ندا کوچولو راز سرقت طلاهای زنانه در دید و بازدید عید را می دانست! +عکس

ناگفته های تلخ دختر دانش آموز از میهمانی شیطانی استاد تئاتر+ عکس

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 253216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟