هراس چینی‌ها از فراخوان کی‌روش برای حضور هواداران در آزادی

سایت پیپل چین با اشاره به فراخوان سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با چین جهت حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه آزادی Freedom تهران نوشت: کارلوس کی‌روش از تماشاگران ایرانی خواست با پر کردن ورزشگاه آزادی، او و شاگردانش را دوپینگ (حمایت روحی) کنند. از این مسئله هراس داریم که تیم چین با پر شدن ورزشگاه آزادی کار بسیار سختی به لحاظ روانی خواهد داشت.

این سایت چینی در ادامه آورده است: شاگردان لیپی پس از پیروزی یک بر صفر خانگی برابر کره‌جنوبی در انتظار نتیجه غیرمنتظره دیگری در ورزشگاه آزادی هستند. 3 امتیاز بازی با کره‌جنوبی به چین اطمینان و انگیزه لازم را برای صعود احتمالی به جام‌جهانی 2018 روسیه داده است. شاگردان لیپی در بازی امروز در جستجوی راه پرسرعتی برای ادامه این مسیر هستند.

سایت پیپل چین سپس درباره آب‌وهوای ایران، تعطیلات نوروزی و کیفیت بد زمین چمن کمپ تیم‌های ملی نوشت: دمای هوای تهران پایین است و هرازگاهی بارش باران و برف رخ می‌دهد. تیم ملی چین قرار بود در زمین چمن ورزشگاه آزادی تهران تمرین کند اما به خاطر تعطیلات نوروزی و مرخصی کارمندان این مجموعه مجبور به انجام تمرینات خود در زمین چمن کمپ آکادمی ملی فوتبال ایران شد که کیفیت بسیار بدی دارد. مارچلو لیپی نیز از این اتفاق بسیار ناراضی بود.

ایران و چین ساعت 16:30 امروز (سه‌شنبه) در بازی هفته هفتم گروه A مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. ایران با 14 امتیاز صدرنشین گروه است و چین 5 امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟