کفاشیان: آنهایی که فوتبال را دوست دارند نارنجک پرتاب نکردند!/ این کار جریمه‌های شدیدی به همراه دارد

علی کفاشیان پس از قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد در نخستین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان که به میزبانی یزد برگزار شد، با تبریک این قهرمانی، اظهار داشت: هم‌اکنون یکی از پیشرفته‌ترین بخش‌های ورزش Sport ما در استان یزد است که توسط بخش خصوصی و به صورت کاملا مستقل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ مقررات فوتبال ساحلی آسیا این ورزشگاه و نوع فعالیت بخش خصوصی در فوتبال ساحلی یزد بهترین نوع حضور است، گفت: در استان یزد چند تیم فوتبال ساحلی بسیار خوب داریم که از جایگاه بسیار بالایی در کشور برخوردار هستند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یزدی و از تیم یزد به تیم ملی آمده، گفت: فکر می‌کنم انشاالله با این روش که حرکت می‌کنیم همانند بازی‌های آسیایی، در رقابت‌های جهانی هم بتوانیم مدال کسب کنیم.

کفاشیان گفت: اینکه در استان یزد واحدها و بخش‌های صنعتی به این صورت در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند، کار بسیار ارزنده‌ای است که به نظر می‌رسد دولت باید حتما از این نوع باشگاه‌ها به وسیله کم کردن مالیات یا در سطوح و روش‌های مختلف دیگر حمایت کند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که اگر به دنبال حمایت‌های دولتی باشیم پیشرفت زیادی نمی‌کنیم ولی اگر از بخش خصوصی حمایت کنیم، زمینه پیشرفت کشور در زمینه‌های ورزشی فراهم می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط با انفجار مواد محترقه در دیدار ایران و چین، اظهار داشت: اخیرا یک نمونه این حرکات را در دیدار استقلال Esteghlal داشتیم که منجر به جریمه شدن استقلال شد.

با اشاره به اینکه فیفا و AFC شدیدا با این حرکات برخورد می‌کنند، گفت: مطمئن هستم که این حرکات توسط افرادی که فوتبال را دوست دارند انجام نشده و آن دسته از اشخاص که می‌خواهند این پیروزی‌ها، موفقیت‌ها و شادی‌ها را خراب کنند اقدام به چنین کاری کرده‌اند.

کفاشیان افزود: باید در کنترل این نوع افراد دقت بیشتری داشته باشیم تا در بازی‌های پیش رو شاهد چنین حرکاتی که می‌تواند منجر به جریمه یا محروم شدن تیم ملی فوتبالمان شود نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟