مورینیو: خرید نیمار کار غیرممکنی است

ژوزه مورینیو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» برزیل گفت: سرمربیگری تیم ملی فوتبال برزیل کاری دشوارتر از سرمربیگری مچستریونایتد باید باشد، هر چند کاری هیجان‌انگیز خواهد بود. هر مربی هم می‌خواهد تا با بهترین باشگاه‌ها و بهترین بازیکنان کار کند. تیم ملی فوتبال برزیل پیشرو موفقیت است، تیمی با استعداد که فرقی نمی‌کند چه نسلی در این تیم عضویت دارند، استعداد همیشه در تیم برزیل هست.

وی افزود: البته باید اعتراف کنم که سرمربیگری سلسائو کاری دشوار است چون هر برزیلی برای خود یک مربی است و هر روزنامه‌نگاری هم خودش یک مربی است و حتی بهتر از یک مربی. به نظرم کار در برزیل خیلی سخت خواهد بود، اما شغلی وسوسه‌انگیز است. با این وجود به نظرم هدایت سلسائو را باید یک مربی برزیلی بر عهده داشته باشد.

آقای خاص در مورد شایعه علاقه‌مندی وی به جذب نیمار هم اظهار داشت: همیشه سعی می‌کنم در کارم با باشگاه‌ها هدف‌گرا و عملگرا باشم و از باشگاه ها چیزی را می‌خواهم که توان انجامش را دارند. به خدمت گرفتن نیمار کاری نامعقول است چون باشگاهی همچون بارسلونا به این سادگی نیمار را از دست نخواهد داد.

مورینیو تصریح کرد: مسی هنوز بازیکن جوانی به شمار می‌آید و در 30 سالگی هم عالی بازی می‌کند. نیمار بعد از مسی بازیکن بزرگی برای بارسلونا خواهد بود. به نظرم به خدمت گرفتن نیمار کاری غیرممکن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟