صحبتی در مورد شعارهای هواداران تراکتورسازی ندارم/ 2 امتیاز با کمک داوری از دست رفت

محمد نوری  هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: در جریان بازی، توپ و میدان در اختیار بازیکنان تراکتورسازی بود.

وی ادامه داد: شاید به راحتی می‌توانستیم در دیدار مقابل گسترش فولاد پیروز شویم، حتی در یکی از صحنه‌ها مهاجم گسترش فولاد روی مدافع ما خطا انجام داد. شاید این صحنه از چشمان داور دور بود.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: متأسفانه 2 امتیاز حساسی که می‌توانست بسیار برای تیم ما مثمرثمر باشد، با کمک داوری از دست رفت به هر حال 5 دیدار در لیگ برتر باقی مانده که امیدوار هستیم امتیازات لازم برای مقام نایب‌قهرمانی را کسب کنیم.

نوری در رابطه با از دست دادن رده دومی لیگ برتر تصریح کرد: ما برای اول شدن در لیگ برتر تلاش می‌کنیم. تا بازی آخر هم برای کسب بهترین مقام سعی خواهیم کرد. در فینال جام حذفی هم حضور داریم و این یک دلگرمی برای تراکتورسازی و هوادارانش است.

وی در پایان، در پاسخ به شعار «حیا کن، رها کن» که هواداران تراکتورسازی علیه او سر دادند، خاطر نشان کرد: فوتبال است دیگر! هیچ صحبت خاصی در این خصوص ندارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟