طارمی: با پرسپولیس به قهرمانی در آسیا فکر می‌کنیم/ کی‌روش تأثیر بزرگی روی من گذاشت

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه‌ای با مهدی طارمی انجام داده و به بررسی شرایط بهترین مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پرداخته است.

سایت رسمی AFC در این باره نوشت: مهدی طارمی، مهاجم 24 ساله پرسپولیس پس از 2 سال از اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا، در حال حاضر شرایط متفاوتی دارد. وی در دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر گل 3 امتیازی مهمی به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق بوده است.

طارمی به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اولین باری که برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم شرایط کمی سخت بود. به تازگی در فصل 15-2014 به این تیم بزرگ آمده بودم و فشار زیادی را تحمل می کردم. در آن فصل نتوانستم انتظارات را برآورده کنم و اعتماد به نفسم کم شد.

وی ادامه داد: در مدت یک سالی که در تیم ملی بازی می کنم، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده‌ام. زیر نظر کارلوس کی‌روش کار می‌کنم که تأثیر بزرگی روی من گذاشته است. تجریه خوبی که از تیم ملی به دست آوردم و اعتماد به نفس باعث شد بتوانم به پرسپولیس در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اهداف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: 2 هدف را دنبال می‌کنیم. اول اینکه از گروه خود صعود کنیم و سپس به فکر قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟