طارمی در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت نکرد!+عکس

مهدی طارمی طی هفته گذشته فشار بسیاری را تحمل کرد. چه از سوی کادر فنی و در رأس آن برانکو که پس از بازی با الریان نوک پیکان انتقاداتش را به سمت او نشانه رفت و چه از سوی برخی هواداران که هم در ورزشگاه آزادی Freedom و هم در فضای مجازی از خجالت او درآمدند.

با این اوصاف او در بازی با ماشین سازی پشت ضربه پنالتی ایستاد تا هم از فشارها رها شود و هم در کورس آقای گلی از ساسان انصاری عقب نماند. با این حال عکس العمل او پس از گلزنی کمی عجیب به نظر می رسید. او مثل همیشه بشاش و پر انرژی نبود. هرچند به رسم همیشه مچ دستش را بوسید و در مقابل هواداران با نشان دادن عدد ۶ (۴+۲) آنها را به وجد آورد اما خودش هیچ نشانی از شادمانی نداشت. البته این پایان ماجرا نبود چون مهدی در جشن و پایکوبی پایان بازی هم شرکت نکرد. با مروری به عکس ها متوجه خواهید شد که او اصلاً در حلقه شادی همبازیانش که سرمست از قهرمانی برانکو را به هوا می انداختند شرکت نکرد و ترجیح داد با فاصله تنها نظاره گر شادی رفقایش باشد.

مهدی حتی در تشویق ایسلندی بازیکنان که گویا به یک رسم همیشگی در پرسپولیس بدل شده هم حضور نیافت تا ماجرا پیچیده تر شود. به هر روی آنچه مسلم است طارمی از موضوعی دلخور است و البته که نقش برانکو در این مسئله پررنگ تر از بقیه به نظر می رسد. هرچند در این میان نقش برخی هواداران پرسپولیس که طی هفته گذشته به شدت او را مورد انتقاد قرار دادند و حتی کار را به توهین و تهدید کشاندند را هم نباید نادیده گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

130170_780

 

130174_222

130177_977

کدخبر: 257536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟