الاهلی بدون سر مربی در مقابل استقلال بازی می کند؟

کاسمین اورالیو مربی موفق شوالیه های سرخ دبی که سال هاست در فوتبال حاشیه خلیج فارس حضور دارد و در این مدت به موفقیت های بزرگی در رده ملی و باشگاهی رسیده در روزها و هفته های منتهی به انتهای فصل لیگ امارات با پیشنهادات وسوسه کننده ای از فدراسیون فوتبال امارات و باشگاه ثروتمند الاهلی عربستان روبرو شده و هیچ بعید نیست آخرین روزهای حضورش در نیمکت الاهلی در دبی را تجربه کند.

اماراتی ها بعد از قبول استعفای مهدی علی از هدایت تیم ملی سخت در تلاش هستند تا اورالیو رومانیایی را با قراردادی طولانی مدت و سه ساله به خدمت بگیرند. سران اماراتی که از صعود به جام جهانی 2018 ناامید شدند سخت در تلاش هستند تا جانشین خوبی برای سرمربی بومی خود انتخاب و تیم خود را برای رقابت های قهرمانی خلیج فارس و همچنین جام ملت های آسیا 2019 که به میزبانی امارات برگزار می شود، آماده کنند.

در این بین باشگاه الاهلی عربستان هم با توجه به عدم تمایل به حفظ تونی گروس سرمربی سوئیسی با ارائه پیشنهادی سه ساله با رقمی نجومی سخت در تلاش است تا یک بار دیگر اورالیو را به عربستان کشانده و روی نیمکت خود بنشاند. این مربی رومانیایی با کاروان الاهلی راهی تهران خواهد شد تا برای بازی روز سه شنبه با استقلال Esteghlal در ورزشگاه آزادی Freedom آماده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 258976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟