تساوی پرسپولیس مقابل الهلال/ شاگردان برانکو هنوز شانس صعود دارند

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط در کشور عمان به مصاف الهلال عربستان رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با توجه به شرایط جدول و بازی‌های رودررو، تنها در صورتی پرسپولیس به مرحله حذفی صعود می‌کند که الهلال مقابل الریان شکست نخورد و شاگردان برانکو هم الوحده امارات را در هفته پایانی مغلوب کنند.
 
نیمه اول
 
دقیقه 3: پاس عمقی زیبای بازیکنان الهلال، نواف العابد را در موقعیت خوبی قرار داد. پاس رو به بیرون او پس از یک رفت و برگشت در اختیار بیرانوند قرار گرفت.
 
دقیقه 4: محمد جحفلی به خاطر تکل خشنی که انجام داد از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
 
دقیقه 8: علیپور در محوطه جریمه الهلال سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
 
دقیقه 9: شوت زمینی خریبین از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 14: کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس در اختیار دروازه‌بان الهلال قرار گرفت.
 
دقیقه 20: خطا روی علیپور اعلام شد. بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند داور باید به بازیکن خاطی کارت زرد نشان دهد اما این اتفاق رخ نداد.
 
دقیقه 26: پاس عمقی مسلمان و فرار وحید امیری می‌توانست به یک موقعیت تک‌به‌تک برای پرسپولیس منجر شود اما خطای بازیکن الهلال این اجازه را نداد. محمد البریک در این صحنه کارت زرد گرفت.
دقیقه 28: ارسال خریبین از سمت راست به راحتی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.
 
دقیقه 34: با یک پاس عمقی بلند، نواف می‌توانست با بیرانوند تک‌به‌تک شود که دروازه‌بان پرسپولیس با یک شیرجه بلند، توپ را گرفت.
 
دقیقه 38: علیپور از سمت چپ توپ را سانتر کرد. طارمی خود را به سمت توپ پرتاب کرد و ضربه خود را هم زد که با اختلاف کمی از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت.
 
نیمه دوم
 
دقیقه 47: پرسپولیس روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد اما وحید امیری نتوانست پاس رو به بیرون خوبی بدهد و فرصت از دست رفت.
 
دقیقه 50: الخیبری به خاطر خطایی که روی علیپور انجام داد از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
 
دقیقه 52: سانتر مواج و زیبای صادق محرمی از سمت راست با خروج اشتباه دروازه‌بان الهلال همراه بود. در ادامه علیپور نتوانست مقابل دروازه خالی، ضربه سر خود را به خوبی بزند. توپ آرام آرام به سمت دروازه در حرکت بود که مدافع الهلال توپ را دور کرد.
 
دقیقه 56: ضربه محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.
 
دقیقه 65: پاس فوق‌العاده امیری از روی سر مدافعان الهلال به طارمی رسید. ضربه این بازیکن در موقعیت تک‌به‌تک را دروازه‌بان الهلال به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 72: خریبین در موقعیت تک‌به‌تک با بیرانوند قرار گرفت اما ضربه چیپ او به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
 
دقیقه 81: عطیف به صورت پیاپی روی مسلمان و محرمی خطا کرد. در ادامه فرج مسلمان را هل داد که این موضوع باعث شد بازیکنان دو تیم برای لحظاتی با یکدیگر درگیر شوند.
 
دقیقه 82: پاس رو به بیرون طارمی با شوت محکم علیپور همراه شد که به شکلی بسیار خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.
 
دقیقه 84: شوت احمدزاده از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان الهلال جمع کرد.
 
دقیقه 85: ضربه سر مهاجم الهلال با فاصله‌ای کم از کنار دروازه بیراانوند به بیرون رفت.
 
ترکیب الهلال:
عبدالله المعیوف، محمد البریک، اسامه هوساوی، عبدالله الحافظ، محمد جحفلی (46-عبدالله الزوری)، سلمان الفرج، عبدالملک الخیبری (60-عبدالله عطیف)، نیکولاس میلیسی، کارلوس ادواردو، نواف العابد و عمر خریبین (73-لئو بوناتینی).
 
ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده (90-احسان علوان‌زاده)، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، علی علیپور، مهدی طارمی و وحید امیری. 

 

کدخبر: 259796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟