مذاکره مخفیانه برانکو با مدافع کروات نفت تهران

سرخپوشان پایتخت تکاپوی خود را برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو شروع کردند و حتی گفته می شود که آنها با سه بازیکن از جمله شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و سعید آقایی به توافقات نهایی رسیدند.

قهرمان لیگ برتر فوتبال امسال به علت جدایی چند بازیکن نیمکتش خالی بود و همین موضوع مشکلاتی را برای برانکو در چیدن نفرات اصلی اش در زمین مسابقه ایجاد کرد.

ایگور پراهیچ مدافع نفت تهران مدنظر برانکو برای فصل بعد است اما مسئولان پرسپولیس تاکنون نتوانستند رضایت این مدافع کروات را جلب کنند.

براین اساس گفته می شود برانکو دست به کار شده است و در زمان حضور نفتی ها در هتل المپیک با پراهیچ مذاکرات اولیه را انجام داده و حتی موافقت ضمنی پراهیچ هم برای پیوستن به پرسپولیس دریافت کرده است.

البته طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس موافق جذب پراهیچ نیست چرا که رقم قرارداد این بازیکن بالا است و سرخپوشان توان پرداخت چنین پولی را ندارند.

طاهری تمایل به جذب عبداله زاده مدافع صنعت نفت آبادان را دارد اما برانکو خواستار به خدمت گرفتن پراهیچ شده است و همین موضوع باعث اختلاف مدیر عامل و سرمربی پرسپولیس با یکدیگر بر سر جذب بازیکن شده است.

به هر حال باید دید پراهیچ مدافع کروات نفت تهران به سرخپوشان پایتخت می پیوندد یا نه!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟