این غول های احساساتی شما را به خنده می اندازند +تصاویر

فیل ها غول های مهربان و پر از عشق و دوستی هستند، اما بچه فیل ها حتی بهتر از آنها هستند.
بچه فیل ها معمولا با ۲۵۰ پوند وزن و سه فوت قد به دنیا می آیند و تا سه ماهگی دست و پا چلفتی و ناآزموده می باشند. اما این دلیل نمی شود که روزانه سه گالن شیر ننوشند.
گذشته از بچه فیل ها، زندگی فیل ها پر از شگفتی ها و دانستنی های حیرت انگیز است. برای مثال جالب است که بدانیم فیل ها هیچوقت نمی توانند  بپرند، آنها هم مثل گربه ها برای برقراری ارتباط خِرخِر می کنند و در حدود هفتاد سال عمر دارند. بچه فیل های نر در دوازده سالگی گله را ترک می کنند، اما فیل های ماده تمام طول عمر خود را با گله سپری می کنند. خرطوم فیل ها دو گالن آب را در خود جای می دهد و یک فیل بالغ روزانه می تواند ۸۰ گالن آب بنوشد.
فیل از جمله حیواناتی است که زمان مرگش را می داند. تحقیقات زیادی نشان می دهد که فیل ها نسبت به مرگ آگاهند و در لحظات مرگ با یکدیگر مهربانتر می شوند. برای نمونه فیلی که در حال مرگ بود، پنج خانواده از فیل های دیگر به فیل در حال مرگ سر می زدند تا شاید بتوانند به او برای زنده ماندن کمک کنند. 
این گزارش شما را به دیدن صحنه های جالب و با مزه از زندگی بچه فیل ها دعوت می کند، صحنه هایی که بی شک لبخند را بر لبان شما می نشانند.

97213_108

97215_753

97216_918

97217_628

97214_387 (1)

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 263395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟