منصوریان: بازیکنانم بوکسور هستند و آماده حضور در رینگ

علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال Esteghlal در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر العین امارات گفت: فردا یک بازی خیلی خوب را شاهد خواهیم بود. من اینگونه بازی‌ها را دوست دارم. یعنی بازی‌های سنگین را دوست دارم و از آنها استقبال می‌کنم. فردا باید یک آزمون بزرگ بدهم. جوانان ما فردا تلاش می‌کنند تا ایستاده پرچم ایران را نگه دارند.

او افزود: فردا با حضور تماشاگران کار بزرگی می‌کنیم. سرمربی العین را به خوبی می‌شناسیم و از این تیم شاخت خوبی داریم و نقاط قوت و ضعف آنها را می‌دانیم. ما آنالیزی از همه بازیکنان حریف به بازیکنانمان ارائه داده‌ایم. سعی کردیم حریف را مثل یک سفره برای بازیکنان پهن کنیم تا به خوبی حریف را بشناسیم. العین جز بازی با ذوب آهن هیچ کلین شیتی نداشته است. فکر می‌کنم باید به بازی بعدی هم دقت کنیم و در مجموع آماده این بازی هستیم.

او در پاسخ به این سوال که مامیچ گفته العینی‌ها تنها برای برد به زمین می‌روند، گفت: فردا روز سختی را برای العین پیش بینی می‌کنیم. ما نگاهمان به سکوها هست. از هواداران می‌خواهم که فردا به ورزشگاه بیایند. با احترام به العین نگاه می‌کنم. استادیوم آزادی Freedom گذرگاه سختی است و مامیچ اولین تجربه‌اش را می‌خواهد در آزادی پشت سر بگذارد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره هدفش در بازی با العین گفت: خیلی دردآور است که پرسپولیس تماشاگری برابر لخویا ندارد. این نکته سختی است که ما بارها می‌گوییم از آوردن لیزر و نارنجک جلوگیری کنید. شاید در یک لحظه این کار شادی آفرین باشد ولی می‌بینیم که تیم دوم پایتخت از این مسئله ضربه خورده است. ما هم در وضعیت آماده تحریم هستیم. اگر کسی دید که قرار است کسی لیزر بیندازد، حتما به ماموران اطلاع دهد. خیلی تلخ است که از هوادار محروم باشیم. اما هدف ما این است که گل نخوریم. اگر به این برسیم، خط آتش ما عالی است و هیچ تیمی در آسیا در این زمینه مقاومت نکرده است. از این مرحله بگذریم یک ماه عالی را می‌بینیم.

او در پاسخ به سوالی درباره غیبت ابراهیمی و نورافکن و قدرت خط میانی العین، اظهار کرد: ما در شرایط سخت ابراهیمی را از دست دادیم. او فرمانده خط میانی ماست. به هرحال منافع ملی مهم است. نورافکن به تیم ملی جوانان رفته است. ما لیگ را با 20 بازیکن شروع کردیم. فرشید باقری و اسماعیلی و خیلی‌های دیگر مثل حق دوست و برزای و ... هم در اوج آمادگی هستند. فشردگی مسابقات باعث شد این ایده را داشته باشیم که از بازیکنان زیادی استفاده کنیم. تمرینات ما به شکلی برگزار می‌شد که خیلی بی رحم بازیکنان بازی می‌کردند و من به دستیارانم گفتم بازی را قطع کنند. بازیکنانم مثل بوکسورهایی هستند که آماده هستند داور سوت را بزند تا وارد رینگ شوند. من یک کلیپ را دیدم که مربوط به بازی با الاهلی بود. بارندگی شدید بود ولی صد هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند. من این کلیپ را به بازیکنانم نشان می‌دهم. ما به هواداران قول می‌دهیم جانانه بازی کنیم و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

منصوریان در پایان افزود: امروز اگر رحمتی و منصوریان اینجا نشسته‌اند، به دلیل حمایتی است که اول فصل از ما شد. این موفقیت‌ها حاصل صبر و حوصله هواداران است. امیدوارم فردا سکوها پر باشد. امیدوارم فردا استادیوم پر از جمعیت باشد. ما در آزادی 12 به یازده بازی می‌کنیم. خیلی وقت‌ها با تشویق‌هایشان موقعیت‌های زیادی به ما می‌دهند. وعده ما استادیوم آزادی، ساعت 20:45.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟