جانشین سروش رفیعی مشخص شد

سرخپوشان پایتخت قبل از فصل نقل و انتقالات گادوین منشا و شجاع خلیل زاده را به خدمت گرفتند و اکنون به دنبال جذب سایر بازیکنان مدنظر برانکو هستند.

سروش رفیعی هافبک خلاق پرسپولیس قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد و بر این اساس تاکنون قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده است.

جدایی احتمالی رفیعی باعث نگرانی برانکو شده است و سرمربی پرسپولیس سیامک نعمتی، هافبک پیکان را به عنوان جانشین رفیعی در نظر گرفته است تا خط هافبک تیمش را تقویت کند.

داریوش شجاعیان گزینه اول جانشینی رفیعی است اما مسئولان گسترش فولاد مبلغ بالایی برای صدور رضایت نامه این بازیکن درخواست کردند. براین اساس بعید است که شجاعیان به پرسپولیس بپیوندد.

به هر حال سیامک نعمتی بازیکن آزاد محسوب می شود و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد. نعمتی یک هافبک بازیساز است و با توجه به سابقه بازی کنار گادوین منشا، می تواند خرید جالبی برای تیم برانکو باشد.

محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: سیامک نعمتی هافبک پیکان در لیست دوم برانکو قرار دارد و در صورت موافقت نکردن گسترش با جدایی شجاعیان، با این هافبک پیکان وارد مذاکره می شویم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟