جنجال جدید ملانیا ترامپ با پوشیدن یک کت میلیونی

به نظر می‌آید تنها فردی که از این رویداد خرسند شد، استفانو گابانا طراح کت بود که عکسی از آن را روی حساب اینستاگرامی‌اش منتشر کرد. دیگر کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کت، قیمت بالای آن و ملانیا ترامپ Trump را به خاطر به تن کردن آن به باد انتقاد گرفتند.

انتقادهای کاربران منتقد قانون Law سلامت ترامپ در این زمینه پررنگ تر بود. آنها این کت قیمتی را با بهانه‌های ترامپ برای تغییر قانون سلامت و محروم کردن ۲۳ میلیون نفر آمریکایی از خدمات بیمه پزشکی تا سال ۲۰۲۶ مقایسه کردند.

لباس‌های ملانیا ترامپ در جریان نخستین سفر دیپلماتیک همسرش جنجال زیادی به پا کرده به ویژه آنکه او در جریان سفر به عربستان به عنوان یک کشور اسلامی محافظه کار روسری به سر نکرد ولی در جریان سفر به واتیکان و دیدار با پاپ یک تور مشکی روی سرخود انداخت.

غالب لباس‌هایی که ملانیا ترامپ در جریان نخستین سفر خارجی به عنوان بانوی اول آمریکا پوشیده بود از برند معروف ایتالیایی دولچه اند گابانا بوده است زیرا وی ظاهرا علاقه خاصی به این برند لباس ایتالیایی دارد تاحدی که در پرتره رسمی خود در کاخ سفید نیز کتی مشکی از همین برند را بر تن دارد. این برند ایتالیایی که دفتر مرکزی آن در میلان قرار دارد پس از انتشار پرتره رسمی ملانیا ترامپ از بانوی اول آمریکا به خاطر علاقه و توجه خاصش به محصولات تولیدی این شرکت لباس، قدردانی کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 268087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟