عرضه پیش نمایش بیکسبی به برخی کاربران گلکسی اس 8 و نسخه پلاس

امروز سامسونگ از عرضه نسخه پیش نمایش بیکسبی برای برخی از دارندگان موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خبر داد که امکان تست قابلیت های این دستیار مجازی را پیش از هر فرد دیگری در اختیارشان قرار می دهد.

گفتنی است تنها شماری از کاربران دو دستگاه یاد شده قادر خواهند بود که دسترسی اولیه به بیکسبی را پیدا کنند و در نتیجه آنطور که سامسونگ گفته، در صورت ثبت نام برای این منظور هیچ تضمینی در این رابطه وجود نخواهد داشت. با این همه اگر یکی از این موبایل را خریداری کرده اید و تمایل دارید که در این گروه قرار داشته باشید می توانید شانس خود را از طریق این لینک امتحان کنید.

گفتنی است ارسال پیام های متنی، تغییر تنظیمات موبایل و یا برقراری تماس های صوتی را می توان از جمله قابلیت هایی دانست که به موجب دسترسی به بیکسبی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این را هم باید اضافه کنیم که هنوز مشخص نیست این پیش نمایش دقیقا از چه زمانی در اختیار کاربران قرار داده می شود و سامسونگ صرفا به گفتن «آینده نزدیک» در جواب به این پرسش بسنده کرده است. اضافه نماییم که هم اکنون دارندگان گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس امکان استفاده از برخی قابلیت های محدود این دو موبایل را دارند که از آن جمله می توان به واقعیت افزوده، Bixby Home و یادآورهای آن اشاره نمود.

گفته می شود تاخیر در عرضه کامل بیکسبی نیز به خاطر مشکلاتی است که در بهینه سازی این دستیار برای فرامین صوتی به وجود آمده و عرضه بیکسبی صرفا در کشور کره جنوبی نیز این موضوع را تایید می کند.

با این همه، موانع پیش روی سامسونگ ابدا مانع از ادامه مسیر توسط آن نشد، کمااینکه چندی قبل، غول تکنولوژی کره ای از برنامه های خود برای افزودن بیکسبی به یخچال های هوشمندش خبر داد و اعلام کرد که عاقبت این دستیار مجازی را به تمامی محصولات تولیدی اش می آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 273577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟