اچ تی سی یو 11 بهتر از اچ‌ تی سی 10 و وان ام 9 فروش می‌رود

اچ‌تی‌سی گذشته‌ای سراسر موفقیت در عرصه‌ی گوشی‌‌های هوشمند داشته است با این حال بازار Store بی رحم سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند به این شرکت با سابقه نیز رحم نکرد. موفقیت بیشتر یو ۱۱ نسبت به گوشی‌های سال‌های اخیر اچ‌تی‌سی دور از ذهن نبود زیرا این گوشی با برطرف کردن ضعف‌های گذشته و اضافه کردن ویژگی‌های خلاقانه قصد جبران اشتباهات گذشته را دارد.

چیا لینگ چانگ رییس بخش فروش جهانی اچ‌تی‌سی، فروش سریع‌‌تر یو ۱۱ نسبت به اچ‌تی‌سی ۱۰ و وان ام ۹ را تایید کرده است؛ به بیان دیگر یو ۱۱ در بازه‌ی زمانی یکسان، بیشتر از اچ‌تی‌سی ۱۰ و وان ام ۹ فروخته است.

این خبر هم برای اچ‌تی‌سی و هم برای طرفداران این برند بسیار خوشحال‌کننده است به طوری که امیدها به بازگشت اچ‌تی‌سی به دوران با شکوه گذشته‌اش بار دیگر زنده شده است. نقدهای مثبت یو ۱۱ نشان از عملکرد خوب این کمپانی تایوانی در تولید پرچمدار جدیدش دارد؛ پرچمداران سال‌های اخیر این شرکت نقدهای خوبی دریافت نکردند.

اچ‌تی‌سی یو ۱۱ ماه گذشته‌ی میلادی در آسیا عرضه شد و اوایل ماه جاری میلادی نیز فروش خود در دیگر نقاط جهان را آغاز کرده است. اچ‌تی‌سی در این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کرده است. این گوشی در دو مدل با ۴ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه می‌شود. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی با گشودگی دیافراگم ۱.۷ یکی از بهترین‌های بازار به شمار می‌رود،‌ اچ‌تی‌سی همچنین از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در یو ۱۱ استفاده کرده است. حتی اگر اچ‌تی‌سی یو ۱۱ تاثیری در خروج اچ‌تی‌سی از بحران نداشته باشد باز هم یک تلاش قابل احترام از سوی این شرکت محسوب می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 274011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟