قاتلان بلفطره حیات وحش را بشناسید +عکس

گربه سانان بزرگ جنگل گرفته تا عنکبوت باغی، این موجودات یاد گرفته اند تا با استفاده از هوشمندانه ترین و مرگبارترین ابزارهای خود بر سایر حیوانات پیشی گرفته و آنها را قربانی خود سازند. برخی از سرعت و چالاکی خود برای تعقیب طعمه استفاده می کنند، عقاب طلایی با سرعتی باورنکردنی بر روی قربانی خود شیرجه می زند، همان طور که یک پنگوئن به اعماق آب شیرجه می رود درحالیکه قابلیت ویژه بدنیشان کمک می کند تا به راحتی در میان آب پیش بروند.
حیواناتی که سرعت کمتری دارند برای قربانیان خود طعمه می گسترانند. رتیل باغی بر روی برگ درختان کمین کرده و حشرات بداقبالی که بر سر راهش قرار میگیرند را طعمه خود می سازد. این قاتلان اغلب در مکانهایی که هیچ کس انتظارش را ندارد کمین می کنند. حتی گیاه حشره خوار که گوشتخواری ناشناخته است نیز از شیره مخصوصی برای جلب توجه قربانیان خود بهره می برد.
در حالیکه مار زنگی درخفا به میان سایه ها خزیده و با استفاده از قدرت استتار خود به عنوان سلاحی مرگبار در انتظار زمان مناسب می ماند تا دندان های خود را در بدن یک موش از همه جا بی خبر فرو کند.سایر موجودات برای بالا بردن قدرت مبارزه شان بدن خود را تکامل داده اند. سوسک ها و مورچه ها به سپر محافظی بر روی بدن خود مجهزاند و این جنگجویان قدرتمند هنگام نبرد آماده شمشیر کشیدن اند. سلاح بعدی سم است یکی از ترسناک ترین سلاح های طبیعت. سمی که در بدن یک قورباغه نیزه سمی وجود دارد برای کشتن Killing 10 نفر کافی است و مانند سایر موجودات سمی آنها نیز به خوبی می دانند چه زمانی از سلاح خود استفاده کنند. باوجود جثه و اشکال متفاوت تمام این موجودات یک ویژگی مشترک دارند، همه آنها قاتلین بالفطره اند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 274403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟