خطرناک ترین و مرگبار ترین حیوانات جهان را ببینید + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 7.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

 افریقا

نشنال جئوگرافیک جزئیات خیره کننده و دیدنی را به نمایش گذاشته تا نشان دهد چرا منطقه پر مرگ و میر آفریفا به عنوان یکی از مرگبارترین مکان ها توصیف می شود.

هند

هند خانه بیش از یک میلیارد جمعیت است، اما برای کنترل خونسردی خود باید مراقب چیزهای زیادی باشید. با دکتر مایک لیهی متخصص ویروس شناسی که در حال سفر از شهر پرهرج و مرج بمبئی به بنارس یکی از گرمترین شهرهای جهان است همراه باشید. جمعیت زیادی در این محله های کوچک زندگی می کنند، در عین حال هند نیز خانه جمعیت وسیعی از حشرات نیش دار مضر است که بدون هشدار حمله می کنند. دکتر مایک را در میان یکی از بزرگترین و متنوع ترین کشورهای جهان دنبال کنید . از روده های مسافرین کنار جاده تا یک سوسک که بطور خاصی با زرادخانه سلاح شیمایی توسعه یافته است.


استرالیا

نشنال جئو گرافیک از جزئیات خیره کننده و عجیب پرده بر می دارد.این که چرا 12 جانور مرگبار استرالیایی جزو مرگبارترین ها توصیف می شوند.
 

کشنده ترین حیوانات جهان: از بیابان تا چمنزار

هریک از قاتلان چمنزار شیوه و چالش مخصوص به خود را برای شکار و بقا دارند. سوال اینجاست کدام گونه از سایر گونه ها برتر است.

کشنده ترین حیوانات جهان: در اعماق

برای کشف خطرناک ترین حیوانات اعماق به ما ملحق شوید. آنها مجهز به هوش سرشار، قدرت استتار فوق العاده و آرواره های خرد کننده هستند.

کشنده ترین حیوانات جهان: آمریکای شمالی

کشنده ترین حیوانات جهان: جنگل

مرگبارترین موجودات جنگل مجهز به ویژگی های منحصر به فردی برای بقا هستند. ویژگی هایی مانند سلاح های مرگبار و استراتژی های هوشمندانه.

کشنده ترین حیوانات جهان: کرانه های آسیایی اقیانوس آرام

آنها دوازده حیوان مرگبار استرالیا هستند. سفری به داخل قلمروی آنها برای آشنایی بیشتر با مهارتهای کشندۀ این حیوانات و آگاهی از اینکه در صورت رویارویی با آنها چه اتفاقی خواهد افتاد.

کشنده ترین حیوانات جهان: آسیا سرزمینی پهناور

آسیا بزرگترین و مشهورترین قاره کره زمین است. زندگی در این قاره دشواری های بسیاری دارد. حیوانات اینجا برای بقا به بهترین نحو تکامل یافته اند.

کشنده ترین حیوانات جهان: آمازون

جنگل های مه آلود آمازون غرق در انعکاس غرش ها و صداهای حیواناتی ست که در میان درختان پنهان شده و برای بقا با یکدیگر رقابت میکنند.

کشنده ترین حیوانات جهان: کاستاریکا

از بیابان های بی آب و علف جنوب غرب ایالات متحده تا جنگل های انبوه کاستاریکا، با این برنامه همراه شده و گوناگون ترین گیاهان و اکوسیستم های دنیا را کاوش کنید.

کشنده ترین حیوانات جهان: آسیا

آسیا بزرگترین و مشهورترین قاره کره زمین است. زندگی در این قاره دشواری های بسیاری دارد. حیوانات اینجا برای بقا به بهترین نحو تکامل یافته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 275123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟