پیشنهاد نجومی ژاپنی‌ها به مهدی طارمی

مهدی طارمی با عملکرد درخشان خود در لیگ شانزدهم پیشنهاداتی از تیم‌های اروپایی و آسیایی دریافت کرده است که جدیدترین پیشنهاد مربوط به باشگاه اوراواردز ژاپنی است که مسئولان مبلغ بالایی هم برای مهاجم پرسپولیس در نظر گرفتند.

مسئولان تیم ژاپنی حاضرند برای رضایت نامه طارمی مبلغ یک و نیم میلیون دلار هزینه کنند که دو و نیم میلیون دلار هم به طارمی می‌دهند. به هر حال با وجود اینکه مبلغ پیشنهادی باشگاه ژاپنی نجومی است، اما طارمی این پیشنهاد را قبول نکرده است.

گفته می‌شود طارمی به دوستان نزدیک خود اعلام کرده که فقط قصد حضور در اروپا را دارد و حاضر نیست فوتبالش را در لیگ ژاپن ادامه بدهد.

البته باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که رضایت نامه طارمی را در صورت دریافت ۱ میلیون دلار صادر می‌کند، اما باشگاه ژاپنی بالاتر از این مبلغ را به طارمی پیشنهاد داده و مهاجم پرسپولیس هم قبول نکرده است.

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: طارمی با تیم ما قرارداد دارد و این بازیکن برای جدایی از پرسپولیس نیاز به برگه رضایت نامه دارد. همچنین برانکو اعلام کرده که به طارمی برای فصل بعد نیاز دارد و مخالف جدایی این بازیکن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 276119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟