گران قیمت ترین اپلیکیشن های اپ استور +عکس

شاید تعداد اپلیکیشن‌های پولی کم‌تر از اپ‌های رایگان باشد، اما فقط تعداد کمی از کاربران موبایل‌ها محتوای با کیفیت بالا را ترجیح می‌دهند. هم اکنون تعدادی اپلیکیشن با قیمت‌های بسیار بالا در فروشگاه اپلیکیشن اپل منتشر شده‌اند.

اپ‌استور با بیش از ۹۰۰ هزار اپلیکیشن در حال حاضر بزرگ‌ترین فروشگاه اپلیکیشن دنیا است. این تعداد اپلیکیشن در واقع مجموع اپلیکیشن جدید پولی و رایگان این فروشگاه است. بنا به اعلام Flurry که در زمینه‌ی تجزیه و تحلیل آمار اپلیکیشن‌ها فعالیت دارد، حدود ۹۰ درصد از اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل آی‌او‌اس هم‌اکنون به طور رایگان در دسترس تمام کاربران قرار دارد و در این بین اپلیکیشن‌هایی با قیمت‌های نجومی نیز در این فروشگاه منتشر شده‌اند.

هم‌اکنون بیشترین قیمتی که توسعه‌دهندگان می‌توانند برای یک اپلیکیشن آی‌او‌اس در اپ‌استور تعیین کنند معادل ۹۹۹.۹۹ دلار (۶۳۸ یورو) است. هنگامی که اپ‌استور کار خود را آغاز کرد، یکسری اپلیکیشن با قیمت‌های بسیار بالا و غیر منطقی در این فروشگاه منتشر شده بود. یکی از این اپلیکیشن‌ها I Am Rich بود؛ اپلیکیشنی که کاری انجام نمی‌داد و فقط به کاربران اعلام می‌کرد که شما ثروتمند هستید.

به هرحال امروزه سقف ۹۹۹.۹۹ دلاری اپ‌استور جلوی سوءاستفاده‌ی توسعه‌دهندگان را گرفته و فقط اپلیکیشن‌های قانونی، سالم و با کیفیت بالا می‌توانند چنین مبلغی را به عنوان قیمت تعیین کنند.

در حال حاضر فقط چهار توسعه دهنده در اپ‌استور برای اپلیکیشن‌های خود قیمت ۹۹۹.۹۹ دلاری تعیین کرده‌اند. یکی از این اپ‌ها VIP Black نام دارد. در توضیحات این اپ گفته شده که کاربران با داشتن آن می‌توانند از تجربه‌های مخصوصی مثل هدایای شگفت‌انگیز، آپدیت رایگان، پکیج‌های خوش‌آمد گویی، نرخ‌های انحصاری، دسترسی اولویت‌دار و دیگر مزایای خاص سرویس‌های لوکس همکار iVIP Ltd بهره ببرند.

اگر پرداخت مبلغی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار برای یک اپلیکیشن کافی نیست، بد نیست بدانید VIP Black از خریداران درخواست می‌‌خواهد تا تایید کنند که درآمد آن‌ها بالای یک میلیون یورو است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا مروری بر گران‌قیمت‌ترین اپلیکیشن‌های اپ‌استور داشته باشیم.

VIP Black

از این اپ به عنوان «اپلیکیشن میلیونرها» یاد می‌شود. VIP یک اپلیکیشن اختصاصی در دسته‌بندی سبک زندگی است. کاربران این اپ به خدمات ویژه‌‌ی سرویس‌های همکار iVIP در سراسر جهان دسترسی کامل خواهند داشت و کارکنان iVIP برای رفع تمام نیازهای کاربران آماده و در دسترس‌ هستند. همانطور که اشاره شد، برای خرید این اپلیکیشن باید اثبات کنید که درآمد شما حداقل یک میلیون یورو است. قیمت این اپلیکیشن نیز ۹۹۹.۹۹ دلار است.

استور1

BarMax CA

BarMax که توسط فارغ التحصیلان دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد ساخته شده، یک دوره مرکز آزمون جامع درسی است. تمامی دروس مورد نیاز برای آیفون و آیپد در دسترس است و کاربران می‌توانند تقریبا در هر کجا به مطالعه‌ی دروس مورد نظر خود بپردازند. نمرات دانشجویان BarMax نسبت به میانگین ایالتی، ۲۰ نمره بیشتر بوده است. این اپلیکیشن هم قیمتی ۹۹۹.۹۹ دلاری دارد.

استور2

BarMax ca

‌Agro

اپ Agro به تولید غذا، پخت غذاهای سالم‌تر، مدیریت تاثیر محیط بر کشاورزی و تولید انرژی از گیاهان ارتباط دارد. اپلیکیشن Agro به کاربر اجازه می‌دهد تا با مشتریان ملاقات کنند، یک گزارش بازرسی تکمیل کنند، خریدهای مشتریان را تا پس از انجام مراحل اداری معلق نگه دارند و سپس زمان ارسال را به اطلاع مشتری برسانند. برای خرید Agro باید مبلغ ۹۹۹.۹۹ دلار ناقابل از جیب‌تان پرداخت کنید.

استور3

MobiGage NDI

MobiGage یک اپلیکیشن مترولوژی برای آیفون است و از آن به منظور بررسی قطعات تولید شده استفاده می‌شود. با MobiGage می‌توان نقشه‌های مورد نیاز را ایجاد، ویرایش و اجرا کرده و سپس پروسه‌ی بازرسی را به طور خودکار انجام داد. این اپلیکیشن بدین منظور طراحی شده تا به طور خاصی با سیستم‌های اندازه‌گیری صنعتی NDI مرتبط باشد. این اپلیکیشن هم مانند سه اپلیکیشن بالا ۹۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

استور4

Preebs

Preebs با این هدف ساخته شده تا رفت‌ و آمدهای کاری را با ارائه‌ی کوپن و بازی جذاب‌تر کند. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا بیلبوردهای مسیر رفت و آمد خود را سفارشی‌سازی کنند. البته ما فکر می‌کنیم که شاید این اپلیکیشن جعلی باشد. قیمت تعیین شده برای Preebs معادل ۷۹۹.۹۹ دلار است.

استور5

Barcelona vs Madrid

یک بازی فوتبال مشکوک که در توضیحات آن گفته شده بازیکنان می‌توانند ال-کلاسبکو را خود مجددا برگزار کنند. توسعه‌دهنده‌ی این بازی می‌گوید: «گرافیک و شبیه‌سازی این بازی بسیار واقعی است.» البته افرادی که در مورد این بازی در اپ‌استور نظر داده‌اند، آن را یک بازی بی‌هدف توصیف کرده‌اند. قیمت بازی Barcelona vs Madrid معادل ۳۴۹.۹۹ دلار است.

استور6

Mobile Cam Viewer

این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا امنیت زندگی‌شان را مشاهده و کنترل کنند. دارندگان این اپ می‌توانند دوربین‌های نظارتی را با گوشی‌های موبایل خود کنترل کنند. اپلیکیشن مذکور در قبال مبلغی که در ازای خرید آن پرداخت می‌کنید، قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه هایتان می‌شود. خاطر نشان می‌کنیم که mobiDEOS توسعه دهنده‌ی Mobile Cam Viewer نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن را نیز منتشر کرده است. قیمت این اپ در فروشگاه اپ‌استور هم اکنون ۳۴۹.۹۹ دلار است.

استور7

PDR Quote

این نرم‌افزار مدیریت کسب و کار به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از آیفون خود بتوانند نقل‌قول‌ها و فاکتورهای مستقیم حرفه‌ای ایجاد کنند. اپلیکیشن مورد اشاره برای بررسی طرح‌های اولیه و تعمیرات وسایل نقلیه، گزینه‌ی ایده‌آلی به نظر می‌رسد. PDR Quote با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار در فروشگاه اپ‌استور منتشر شده است.

استور8

SafeSession Voice Encryption

اپلیکیشن SafeSession امکان برقراری تماس‌های صوتی آی‌پی را روی گوشی شما فراهم می‌کند‌. مکالمات گوشی در این اپلیکیش با الگوریتم‌های رمزنگاری صوتی محافظت می‌شوند و در نتیجه کاربران از خطر هک شدن توسط دیگران مصون خواهند بود. البته این امنیت در صورتی برقرار خواهد بود که شخص مورد نظر شما نیز این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده باشد. قیمت این اپلیکیشن در اپ‌استور ۲۹۹.۹۹ دلار است.

استور9

Bizjet Mobile

این اپ با استفاده از بلوتوث، قابلیت‌های معمولی موبایل را در حالت پرواز در دسترس قرار می‌دهد. در توضیحات BizJet Mobile نوشته شده که این اپلیکیشن به طور مستقیم به ماهواره‌ی هواپیما متصل خواهد شد و با استفاده از این اپ تمامی تماس‌ها و نیز مصرف داده، خارج از شبکه‌ی رومینگ اپراتور خدمات دهنده خواهد بود و در نتیجه کاربر نیازی به پرداخت هزینه‌های رومینگ نخواهد داشت. قیمت تعیین شده برای BizJet Mobile معادل ۲۴۹ دلار است.

استور10

Water Globe

مجموعه‌ای از دانه‌های مصنوعی برف که کاربر می‌تواند آن‌ها را با استفاده از انگشتان خود یا تکان دادن و چرخاندن نمایشگر گوشی، از بین ببرد. توسعه دهنده‌ی Water Globe اعلام کرده که این اپ از شبیه‌سازی سیال داینامیک و نیز جاذبه به منظور ایجاد حرکت برف بهره گرفته است. آیا اپلیکیشن مورد اشاره ارزش هزینه‌ای ۲۱۹ دلاری را دارد؟

استور11

G-Map US West

G-Map مدعی شده که اولین اپلیکیشن راهنمای مسیریابی جی‌پی‌اس با استفاده از صدا برای آیفون و آیپاد تاچ است. این اپلیکیشن از تکنولوژی تبدیل متن به صدا استفاده می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا چشمان خود را به جای صفحه‌ی گوشی، روی جاده متمرکز کند. علاوه بر این میزان سنگینی ترافیک جاده‌های انتخابی کاربر به رنگ‌های مختلفی به نمایش در خواهد آمد. قیمت این اپلیکیشن ۱۹۹.۹۹ دلار است.

استور12

Ignition

این اپلیکیشن با کمک نرم‌افزار LogMeIn امکان دسترسی راه دور به رایانه‌ها، فایل‌ها و اپلیکیشن‌ها را فراهم می‌کند. خریداران اپلیکیشن یاد شده می‌توانند از راه دور فایل‌های مورد نظر را به رایانه خود منتقل کرده یا اپلیکیشن‌های مورد نیازشان را از راه دور روی رایانه اجرا کنند. قیمت در نظر گرفته شده برای LogMeIn معادل ۱۲۹.۹۹ دلار است.

استور13

Crestron Mobile Pro

یک اپلیکیشن اتوماسیون خانگی که با استفاده از آن می‌توان با استفاده از آیفون یا آیپد، سیستم‌های سرگرمی و سیستم‌های محیطی را کنترل کرد. Mobile Pro با بهره گرفتن از ارتباطات وای‌فای یا ۳جی، کاربر را در خانه، محیط کار یا در حین حرکت به سیستم‌های خانگی وی متصل نگه می‌دارد. این اپلیکیشن ۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

استور14

The Professional Chef

این اپلیکیشن به شما یاد می‌دهد که چگونه بدون خارج شدن از آشپزخانه‌ی منزل، همانند افراد حرفه‌ای آشپزی کنید. این اپلیکیشن توسط موسسه‌ی آشپزی آمریکا توسعه داده شده و شامل بیش از ۱۰۰ ویدیو آموزشی است. از دیگر مزایای اپلیکیشن مورد بحث می‌توان به ارائه‌ی نکات حرفه‌ای و ترفندهای پخت ۸۵۰ نوع غذای رستورانی ارزشمند اشاره کرد. The Professional Chef در لیست ما ارزان‌ترین اپلیکیشن به حساب می‌آید و قیمتی ۴۹ دلاری دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

استور15

کدخبر: 276721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟