معرفی مرسدس بنز نسخهٔ استیشن E کلاس + فیلم
حجم ویدیو: 10.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15

آئودی آلرود را می‌توان شبه کراس‌اووری دانست که بین استیشن‌ها و کراس‌اوور/SUVها قرار می‌گیرد. به دلیل موفقیت آلرود، آئودی در سال 2009 نسخهٔ آلرود مدل A4 استیشن نیز معرفی نمود؛ بنابراین هم‌اکنون آئودی دو مدل آلرود بانام‌های A4 Allroad و A6 Allroad تولید می‌کند.موفقیت و فروش مناسب محصولات خانوادهٔ آلرود آئودی موجب شده که مرسدس بنز نیز به فکر ساخت چنین مدلی بر اساس نسخهٔ استیشن E کلاس خود بیفتد. این خودرو E Class All Terrain نام دارد و تاکنون تصاویر جاسوسی زیادی آز آن منتشرشده است. حال رندرهایی از این خودرو انتشاریافته است که بسیار به واقعیت نزدیک بوده و تا حد زیادی چهرهٔ نهایی E کلاس آلترین را نشان می‌دهد.
جدیدترین رندرها از مرسدس بنز E کلاس All Terrainهمان‌طور که گفته شد، پایه و اساس این شبه کراس‌اوور، E کلاس استیشن است که برای افزودن توانایی‌های آفرود سبک به آن، روکش‌های پلاستیکی به اطراف گلگیرها اضافه‌شده، توسط پوشش‌هایی از قسمت‌های زیرین خود
E کلاس آلترین برای رقابت مستقیم با A6 آلرود به بازار Store خواهد آمد و برای دیدن آن نیازی نیست که تا سال آینده منتظر بمانیم چراکه مرسدس اعلام نموده E کلاس آلترین را در نمایشگاه پاریس امسال که در ماه اکتبر (مهر) برگزار می‌گردد، رونمایی می‌کند. این خودرو احتمالاً گران‌تر از آئودی A6 آلرود بوده و سطح پریمیوم بالاتری از نسخه‌های سدان و استیشن E کلاس خواهد داشت.
E کلاس آلترین قطعاً به‌صورت استاندارد با سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic عرضه خواهد شد و به سیستم تعلیق بادی مجهز خواهد بود..
البته آئودی نسخهٔ آلرود A4 را در ایالات‌متحده عرضه می‌کند بنابراین شاید مرسدس بنز نیز بازهم به پیروی از آئودی، نسخهٔ آلترین C کلاس را نیز تولید کرده و برای مبارزه با A4 آلرود راهی بازار ایالات‌متحده نماید. این در حالی است که C کلاس آلترین نیاز به ایجاد تغییرات قابل‌توجهی نسبت به C کلاس استیشن ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 305137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟