دریاچه ای رویایی در رودبار

بره‌سر شهری کوهستانی با آب و هوای معتدل کوهستانی است. دارای جنگل‌ های راش بکر و زیبا و گونه نادر سوسن چلچراغ در این شهر نگهداری می ‌شود. همچنین در قسمت جنوبی شهر بره سر ییلاقات زیبای استل سرا (استخر سرا) و ییلاق ویستان در منطقه جنگلی واقع گردیده که دارای مناظر زیبا و چشم اندازهای پیرامونی بی نظیراست. آبشار طبیعی شارشار در بره سرقدیم و به فاصله ۵۰۰ متری مرکز شهر قرار دارد.

1395-7-25-0372Oupphoto_2016-10-16_14-56-41

این استخر یا دریاچه که با وسعت ۴ هکتاری در دامنه جنوبی شهر بره سر از دوسو به جنگل های زیبای راش و جهات دیگر به مراتع و تپه ماهورهای زیبا محدود می ‌شود که فضای فرح بخش جهت مسافران و گردشگرا ن پدید آورده است.

photo_2016-08-24_13-08-58

این دریاچه در مجاورت ییلاق شینه چاک، استیلی سرا و چاکهای مخشر قرار دارد این منطقه به دلیل داشتن علفزار و گیاهان متنوعی که دارد برای دامداران و زنبورداران نیز بسیار مناسب است و لبنیات، گوشت وعسل آن بسیار مرغوب بوده و این فرصتی است تا بتوانید طعم واقعی آن را به سفره تان هدیه کنید. در اطراف دریاچه درختان انبوهی فراگرفته که همچون حلقه ای سبز رنگ می درخشد و در فصل بهارو تابستان سراسر سبز و در پاییز یکپارچه رنگین می شود و صحنه ای رویایی بوجود می آورد که کمتر جایی می توانید مشابه آن را ببینید. این منطقه از آن جهت که کوهستانی استو در دره قرار گرفته تنها در فصل های گرم مناسب گردش و تفریح است.

بره-سر-وایت5

در کنار بازدید از دریاچه و دیدن مناظر اطراف آن که می تواند خاطره انگیز باشد. اگر هم کمی بیشتر اهل هیجان و ماجراجویی باشید، می توانید چادر مسافرتی خود را بردارید و چند روزی را در دل این طبیعت زیبا و دلنشین و بکر و در همسایگی دامداران مهمان نواز و دوست داشتنی بگذرانید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 228210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟