ماجراجویی در طبیعت + عکس

 کوردیلرا دل پاینه(Cordillera del Paine) شیلی

نیروی حاصل از یخبندان هایی که در این منطقه رخ داده اند، چشم اندازی باورنکردنی را به ارمغان آورده اند. کوه هایی که در این ناحیه می بینید، توسط دره هایی کوچک از یکدیگر جدا شده اند.

این پارک ملی در سال 2013 به عنوان پنجمین نقطه زیبای جهان توسط انجمن نشنال جئوگرافی معرفی شد.

ir3549
 جزیره فیل(Elephant Island) قطب جنوب

این منطقه، جزیره ای با کوهستان هایی پوشیده از یخ است که در قطب جنوب واقع شده است. Elephant Island تنها از اواخر اکتبر تا اواخر ماه مارس قابل دسترسی است در نتیجه اگر به چنین ماجراجویی هایی علاقه دارید و نمی خواهید از سرما نیز یخ بزنید، این موقع بهترین زمان ممکن خواهد بود. می توانید روی عرشه کشتی از تماشای نهنگ ها لذت ببرید.

ir3549-1
دتیفوس(Dettifoss) ایسلند

Dettifoss بزرگ ترین آبشار در قسمت شمال شرقی ایسلند است. حجمی معادل 200 تا 500 متر مربع آب در هر ثانیه، از این آبشار جاری می شود که البته این حجم نیز بستگی به میزان ذوب یخ ها در تابستان دارد. می توانید با اقامت در مهمان خانه های محلی این منطقه، از زیبایی بی نظیر آبشار لذت ببرید.

ir3549-2
اسکاتیش هایلند(Scottish Highlands) اسکاتلند

این ناحیه با زیبایی خیره کننده، مناظر باستانی و موقعیت جغرافیایی خود هر توریستی را جذب می کند. پاییز بهترین زمان ممکن برای بازدید از این منطقه است چرا که بارندگی و سرما کمتر خواهد بود.

ir3549-3
 گراند کنیون(Grand Canyon) آمریکا

به راستی یکی از دیدنی ترین عجایب هفت گانه جهان خلقت، همین گرند کنیون خواهد بود. این منطقه که از فرسایش سنگ ها به وسیله رود کلرادو به وجود آمده است، تاریخی دو میلیون ساله از تغییر و تحول را در دل دارد. بهترین زمان برای سفر به این منطقه، مارس تا می و سپتامبر تا نوامبر است، دقیقا بازه ای که درجه گرمای روز رو به کاهش می گذارد.

ir3549-4

کدخبر: 229348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟