جاهایی که همه ما دوست داریم برویم

ماچو پیچو(Machu Picchu) پرو

شهر گمشده اینکاها؛ ماچو پیچو به راستی بارز ترین نماد دنیای اینکاها است.

این سازه که در 80 کیلومتری کوسکو واقع شده است، طی قرن ها با پوشش جنگل ها در اطرافش پنهان مانده بود تا این که در سال 1911 توسط تاریخ شناس آمریکایی به نام هیرام بینگهام، دوباره پیدا شد. با این که هر موقعی ممکن است در این منطقه باران بگیرد، ماه اکتبر تا آوریل، بازه بارانی این ناحیه نامیده می شود.

ir3549-5

پیتو لیک (Peyto Lake) کانادا

این دریاچه که آب آن از یخچال های منطقه تامین می شود، رنگ آبی خاصی به آن می بخشد. بهترین زمان برای کوهنوردی در این منظره زیبا، ماه ژوئن تا سپتامبر خواهد بود.

ir3549-6

Seljalandsfoss؛ ایسلند

با سفر به این منطقه رویایی می توانید شاهد استخری بزرگ و سرسبز باشید که پر از پوشش گیاهی بکر و بی نظیر است. آبشاری که در اینجا وجود دارد، به زیبایی های منطقه افزوده است و در تمام طول سال نیز برای بازدید عموم آزاد است با این حال بهترین زمان برای سفر ژوئن تا سپتامبر است.

ir3549-7

Northern Lights؛ ایسلند

شفق قطبی را می توان هیجان انگیز ترین پدیده طبیعی نام نهاد که بهترین زمان برای لذت بردن از آن ماه سپتامبر تا اواسط آوریل است.

ir3549-8

Iguassu Falls؛ آرژانتین

این آبشار از آبشار ویکتوریا عریض تر و از آبشار نیگارا بلند تر است و از جمله مکان هایی است که حتما باید یک بار از آن بازدید کنید.

ir3549-9

Puerto Natales؛ شیلی

این منطقه یکی از بهترین ساحل های دنیا برای سفر را در دل خود جای داده است. بهترین زمان برای بازدید نیز نوامبر تا اوایل مارس خواهد بود.

ir3549-10

کدخبر: 229502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟