با هیجان انگیزترین تفریحات در تهران  آشنا شوید +تصاویر

سفر نرفتن، حالا به هر دلیلی که باشه، همیشه هم اتفاق بد و ناراحت کننده ای نیست، مخصوصا برای ساکنین تهران، یه موقعیت عالی محسوب میشه برای لذت بردن از هوای پاک و خیابون های بدون ترافیک که موقعیتش همیشه نصیب آدم نمیشه. اگه یه برنامه ریزی خوب داشته باشین، می تونین از موندن توی تهران در تعطیلات حسابی لذت ببرین، اتفاقا باید بگم که چند سالی میشه که تهران گردی به یکی از تفریحات رایج مردم تبدیل شده و بیشتر افراد ترجیح میدن که چند روز تعطیلات رو به خارج از شهر نرَن و استراحت کنن و در این میون به تفریحات جالبی که توی تهران وجود داره هم بپردازن. تهران، شهر بزرگ و پر از امکاناتیِ که معمولا برای هر نوع سلیقه ای، تفریحات مناسبی داره. اگه شما عاشق هیجان هستین، دوست دارین آدرنالین خونِتون بالا بره و بنابراین دنبال هیجان انگیزترین تفریحات تهران می گردین، این مطلب رو تا انتها مطالعه کنین و مطمئن باشین پشیمون نمیشین.

1__hamgardi_72ocn3jg6cjs49ubcscw

اسکی روی برف
اسکی یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتِ که البته به ورزش پولدارها معروف شده چون هزینه های زیادی برای علاقه مندان داره و حتی اگه شما یک اسکی باز حرفه ای نباشین و تنها قصد تفریح داشته باشین هم باید لباس ها و لوازم مخصوص اسکی رو خریداری کنین، اما باید بهتون بگم با توجه به پیست اسکی های بزرگ و کاملی که در تهران وجود داره، به یک بار امتحانش می ارزه، البته باید حواستون باشه که قبلش حسابی آموزش دیده باشین، حتی گفته میشه که یک بار اسکی کردن حداقل به شیش ماه تمرین نیاز داره چون اسکی جزء تفریحات خطرناک محسوب میشه و اصلا شوخی بردار نیست. برای تجربه این تفریح هیجان انگیز می تونین به پیست اسکی دیزین برید که معتبرترین پیست اسکی خاورمیانه محسوب میشه. پیست اسکی توچال رو هم به افرادی که نمی تونن زیاد از تهران دور بشن و می خوان این تفریحات رو در جایی نزدیک تر تجربه کنن، توصیه می کنم، البته پیست اسکی در تهران کم نیست و پیست هایی مثل دربندسر و آبعلی هم اماکن خوبی برای علاقه مندان به اسکی هستن.
1__hamgardi_46381_965

موتورسواری کراس
موتورسواری یکی از تفریحاتیه که زن و مرد نمی شناسه و خیلی ها عاشق این ورزش هستن، به خصوص اگه بحث مسابقه هم درمیون باشه و موتورش هم موتورِ کراس باشه. مجموعه پارک جنگلی کوهسار، این امکان رو برای همه علاقه مندان به موتورسواری، چه زن و چه مرد فراهم کرده تا حتی بدون گواهینامه، بعد از یه دوره آموزش کوتاه، توی پیست به ورزش مورد علاقه خودشون بپردازن و لذت ببرن. تنها شرطی که وجود داره، سنِ بالای شیش سالِ.
1__hamgardi_184955_452

اسکی روی آب
اسکی روی آب که یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی به حساب میاد، نوعی اسکیِ اما با این تفاوت که در این مدل اسکی، شما فقط باید بتونین تعادل خودتون رو برروی آب حفظ کنین و درواقع، یک وسیله نقلیه موتوری، شما رو دنبال خودش می کِشه. این ورزش، جزو ورزش هاییِ که هم نیاز به بالاتنه و دستان قوی و هم احتیاج به پاهای بسیار قوی داره، درضمن درسته که قبل از شروع، جلیقه نجات به تن می کُنین اما بهتره حداقل کمی آمادگی برای شنا داشته باشین تا اگه تعادلتون رو از دست دادین، شوک بهتون وارد نشه و بتونین از پَس خودتون بربیاین. برای اسکی روی آب می تونین به دریاچه آزادی Freedom واقع در مجموعه ورزشی آزادی مراجعه کنین و از تفریحات آبی اونجا لذت ببرین، همچنین دریاچه فشافویه اطراف تهران هم امکان انجام این تفریح رو برای علاقه مندان فراهم کرده.

1__hamgardi_107635_146



بانجی جامپینگ
مشکلات را بالای قله بذارین و خودتون رو پرت کنین. پرت شدن از ارتفاع یا به عبارتی خودکشی، یکی از روش هاییِ که بعضی از مردم برای خلاص شدن از فشار مشکلات زندگی استفاده می کنن و هَمَشون از کارشون پشیمون میشن، اما ما بهتون پیشنهاد می کنیم که به جای این کار، بانجی جامپینگ رو تجربه کنین و با افزایش آدرنالین خون و تجربه ترس و هیجان، برای مدتی مشکلاتتون رو فراموش کنین، شاید حتی بعد از این تفریح، احساس کردین که چقدر زندگی رو دوست دارین. به نظر من، بانجی جامپینگ، هیجان انگیز ترین تفریح بین تفریحات موجود در تهرانِ، اگه وزنتون زیر 100 کیلوگرمِ، بیماری قلبی و دیسک کمر ندارین، در شیش ماه اخیر چشمِتون عمل نشده و یا توی قوزک پای شما، پلاتین کار گذاشته نشده، می تونین به بام تهران، توچال و بوستان ولایت برید تا نفَسِتون توی سینه حبس بشه.

1__hamgardi_584


زیپ لاین
دوست دارین پرواز کنین؟ اگه دلتون می خواد توی آسمون به پرواز دربیاین، به بال نیازی ندارین، فقط کافیِ که به یکی از زیپ لاین های تهران سر بزنین و هیجان انگیزترین اتفاق زندگیتون رو تجربه کنین. داستان از این قراره که شما رو با یه قرقره به سیم بکسل می بندن و شما باید تمام مسیر از بالای دره تا پایینش رو به تنهایی طی کنین و فریادهای ترس شما هم کمکی بهِتون نمی کنه، چون این مسیر، توقفی نداره. برای لذت بردن از این تفریح می تونین به توچال و یا بام تهران سَر بزنین و یکی از هیجان انگیزترین تفریحات رو تجربه کنین. محدودیت وزن برای استفاده از زیپ لاین، 100 کیلوگرمِ و برای بیماران قلبی و خانم های باردار هم ممنوعِ.

1__hamgardi_The Gorge Zip Line
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟