در این دهکده رویایی مهمان کوتوله ها شوید +تصاویر بی نظیر

گشت و گذار در بین تپه ی سرسبز و تماشای خانه هایی که هرچند کوچک هستند اما جزئیات معماری ظریفی دارند، حال و هوای هر بیننده ای را عوض می کند و رویای سفر به سرزمین کوتوله ها را ممکن. مزرعه ی رویایی کوتوله ها در نزدیکی شهر کوچک " مچماچا" در شمال نیوزلند قرار گرفته. خانه های این دهکده با سوراخ های ها بیتی که در دل طبیعت پنهان شده با سقفی از چمن، درهای دایره ای شکل و پنجره ای رو به طبیعت با منظره ای از گلهای رنگارنگ، درختهای متنوع، دریاچه ای با آب زلال و آسمانی آبی، غروب زیبا و رویایی که زیبایی آن را چندبرابر میکند و یادآور یک زندگی هابیتی در دل تپه های چمنی است. هرچند این خانه ها برای آدم های ریزه میزه ساخته شده ولی در اصل برای انسان های معمولی هم مناسب است.

تجربه یک زندگی متفاوت در این مزرعه رویایی میتواند به خاطره شگفت آور برای شما تبدیل شود. جایی که اگرچه هابیت ها مدتهاست ترکش کرده اند اما به دست فراموشی سپرده نشده و انسان ها جای آنها را گرفته اند و در آن به ثبت خاطره و لحظه ها، تفریح، خوشگذرانی مشغول اند، روستایی که شبیه هیچ دهکده دیگری نیست. سفر به دهکده رویایی هابیتون در نیوزلند میتواند یادآور تجربه ای با کوله باری از خاطره های فراموش نشدنی برای شما باشد.
1__hamgardi_Hobbiton-Express-Day-Tour-1

1__hamgardi_hobbiton-movie-set-18
هابیتون همان دهکده رویاییست که در دو داستان "ارباب حلقه ها" و "هابیت" به آن اشاره شده. پیترجکسون کارگردان معروف هنگامی که تصمیم به ساخت سه گانه ارباب حلقه ها گرفت، به دنبال مکانی مناسب، دیدنی و بی نظیر که برای بینندگان حیرت آور باشد می گشت.
نیوزلند همان جایی که دهکده کوچک، هابیتون ساخته شده، جایی که عناصر و المان های اصلی داستان را با گستره ی متنوعی از مظاهر طبیعت بکر و دلنشین، با آب و هوای اقیانوسی معتدل بود و برای هر ببینده ای جالب و شگفت آور است. در فیلم  خانه "بیلبوبگینز" به گونه ای به تصویر کشیده که گویی  برای هابیت ها یا کوتوله ها ساخته شده اما امروزه تعدادی زیادی از گردشگران جذب این دهکده بی مانند می شوند و اوقات فراغت به یاد ماندنی ای را در آن می گذرانند. درواقع آنها این دهکده را به عنوان یک جاذبه گردشگری نیوزلند که در دنیا بی نظیر بوده، حفظ و آن را برای بازدید عموم نگهداری می کنند. حتی تابلویی در این محل نصب شده که روی آن نوشته "به هابیتون خوش آمدید". قرار گرفتن در فضای زندگی هابیت ها، میتونه تجربه ای باشد که در هیچ کجای دنیا جز نیوزلند، شبیه آن پیدا نمی شود.
1__hamgardi_Why-I-Fell-In-Love-With-Hobbiton-589dc312d62b1__880
1__hamgardi_Why-I-Fell-In-Love-With-Hobbiton-589dc316c8c8b__880 (1)
مهمانخانه اژدهای سبز 

مهمانخانه ای که قبلا میزبان هابیت ها بوده، اکنون میزبان بسیاری از گردشگران از گوشه و کنار جهان است. هرچند که از بیرون به نظر میرسد خانه ها باب میل هابیت ها ساخته شده باشند اما واقعیت این است که معماری بی نهایت زیبا و هنرمندانه آن، باعث شده تا رستوران و اقامتگاه مجموعه، تبدیل به پاتوق مسافران عاشق فیلم بسیاری شود. مطمئنا چشیدن طعم عالی غذاهای محلی و دریایی در رستورانی که علاوه بر سرآشپزهای ماهر، فضایی دلچسب هم دارد، می تواند خاطره ای فراموش نشدنیِ صدای موسیقی محلی و راک نیوزلندی را در ذهنتان به جای بگذارد. این مهمانخانه در اول دسامبر سال 2012 بازگشایی شد و آن روز به بعد، بازدیدکنندگان رهسپار دهکده ی هابیتون شده اند، جایی که روزگاری فرودو، سام، مری وپپین مهمانی Party برگزار میکردند. البته مالکان مجموعه تصمیم دارند در نزدیکی همین مهمانخانه، هتلی نیز تاسیس کرده تا راحتی مسافران و گردشگران هم تضمین شود.

1__hamgardi_Inside-Hobbiton-Movie-Set

1__hamgardi_inside-the-green-dragon-set-for-the-banquet

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟