گشتی در شهر زیبای کوالالامپور +تصاویر

برج های دوقلوی پتروناس
بیشتر کسانی که به کوالالامپور سفر می کنند حتما از برج های دوقلو پتروناس که نماد موفقیت برای مردم مالزی هستند دیدن می کنند. می توانید به بالای برج و بر روی پل Bridge آسمان بین دو برج در طبقه ۴۱ و ۴۲ بروید و چشم انداز زیبایی از مناظر اطراف داشته باشید، همچنین در طبقه ۸۶۶ این برج هم یک  سکوی دید باز وجود دارد. گرفتن بلیط برای رفتن به این برج آسان نیست و باید صبح زود به آنجا بروید چون بلیط ها محدود است و خیلی سریع تمام می شود. اگر می خواهید حتما به پل آسمان و سکوی دید باز بروید باید زودتر آنجا باشد تا بتوانید زمان بالا رفتن خود را تعیین کنید. برای رسیدن به این برج سوار بر قطار شده و در ایستگاه KLCC پیاده شوید.

petronas-800x500
برج کوالالامپور
اگر می خواهید چشم اندازی زیبا از کل شهر کوالالامپور داشته باشید برج کوالالامپور از برج پتروناس دید بهتری به شما می دهد، سکوی دید باز برج های پتروناس در ارتفاع کمتری قرار دارد و از آنجا بیشتر می توانید منطقه تجاری و پارک های اطراف را ببینید. برای رسیدن به این برج می توانید سوار بر منوریل شوید و در ایستگاه ناناس بوکیت پیاده شده سپس پیاده و یا با تاکسی به تپه ای که این برج بر روی آن قرار دارد بروید.
مسجد ملی
مالزی کشور اسلامی است و مسجد نگارا در کوالالامپور به عنوان مسجد ملی تعیین شده است، هم مسلمانان و هم غیر مسلمانان می توانند از این مسجد دیدن کنند، برای غیر مسلمانان ساعت های بازدید خاصی در نظر گرفته شده است. اگر در هنگام ورود به این مسجد لباس مناسبی بر تن ندشته باشید به شما لباس های بنفشی داده می شود که آن ها را تن کنید. فضای داخلی مسجد بسیار بزرگ است و یک سالن اقامه نماز دارد که فقط مسلمانان می توانند به آنجا بروند. حتما از این مسجد زیبا دیدن کنید چون نمونه خوبی از معماری اسلامی است و شما را با فرهنگ و مذهب مردم مالزی بیشتر آشنا می کند.

Kuala_Lumpur_Malaysia_National-Mosque-04-800x500
غارهای باتو
غارهای باتو مکانی مذهبی برای مذاهب دیگر مالزی است و مجسمه ای که در آن وجود دارد از بزرگ ترین مجسمه های مذهبی می باشد، این مجسمه در نزدیکی پله های منتهی به غارها قرار گرفته است. غارهای آهکی باتو ۴۰۰ میلیون سال پیش شکل گرفته اند و برای دسترسی آسان تر به این غارها ۲۸۶ پله وجود دارد.
بازار مرکزی
در هنگام ترک کوالالامپور برای خرید سوغاتی و هدیه به بازار مرکزی بروید و در آنجا می توانید اجناس چینی، مالزیایی و هندی را پیدا کنید، در این بازار اگر گرسنه شدید به فودکورت آن بروید و غذاهای آسیایی فرهنگ ها و کشورهای مختلف را امتحان کنید.
پارک پرندگان کوالالامپور
پارک پرندگان پارک زیبایی در کنار مسجد ملی کوالالامپور است که در آن ۵۰۰۰ پرنده از ۵۰ گونه مختلف وجود دارد، در آنجا می توانید پرندگان را در حال زندگی طبیعی خود تماشا کنید، بیشتر این پرندگان گونه های بومی مالزی هستند اما گونه های خارجی هم در بین آن ها وجود دارد، این پارک یک پارک سرپوشیده است و ادعا می شود که بزرگ ترین پارک پرندگان جهان می باشد.

Bird-Park-Kuala-Lumpur-800x500

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟