تفریحات مهیجی که می توانید در ژاپن انجام دهید +تصاویر

۱- بانجی جامپینگ از روی طولانی ترین پل Bridge پیاده روی ژاپن
برای علاقه مندان به آدرنالین که به دنبال هیجان های بیشتری می گردند و یا کارمندانی که دوست دارند از استرس کاری شان دور شوند و چیزی متفاوت را تجربه کنند، بانجی جامپینگ از ارتفاع ۱۰۰ متری و رروی رودخانه در Ibaraki در شمال توکیو توصیه می شود. اگر در فصل پاییز به این کشور سفر کنید، این هیجان حتی بیشتر هم می شود، در این فصل کوه ها رنگ قرمز آتشین به خود می گیرند و پدیده ای که به آن تغییر رنگ برگ ها گفته می شود اتفاق می افتد و رنگ برگ ها به نارنجی و قرمز تند تغییر پیدا می کند. پرش از آن ارتفاع با نمایی از این همه زیبایی در روبرو، مطمئنا بانجی جامپینگتان را جذابتر می کند.

okwpaavcd5mfiv7oxbas
۲- در کوچه پس کوچه های توکیو دوچرخه سواری کنید
اگر می خواهید سفرتان به ژاپن فراموش نشدنی باشد باید لحظه لحظه آن را زندگی کنید. فقط به نقاط گردشگری معروفی که در کتابچه های راهنما آورده شده است بسنده نکنید، در ضمن دیدنی های ژاپن به قلعه ها و کاخ های امپراطوری یا رستورانهای ژاپنی ختم نمی شوند. یکی از متفاوت ترین کارهایی که در این کشور زیبا می توانید انجام دهید، استفاده از تورهای نیم روزی گشت و گذار در نقاط خاصی از شهر با دوچرخه به همراه افراد محلی است. کافی است به همراه توکیویی ها رکاب بزنید تا آنها شما را به غذاخوری های محلی، پارک و مناطق مورد علاقه شان ببرند.

image-12
۳- با دلفین ها شنا کنید
شاید برایتان جالب باشد که چرا اولین چیزی که بعد از شنیدن نام ژاپن به ذهن خطور می کند حیات دریایی و ساحل نیست، به هر حال اینجا یک کشور جزیره ای است! مناطق غواصی زیادی با ماهی ها، مرجان ها و بقیه جانداران دریایی در مناطق بیرون وجود دارند اما بهترین نقاطی که در آن می توایند رویایی بچگی تان یعنی شنا با ماهی ها و دلفین ها را به واقعیت تبدیل کنید، جزیره Miyako و Mikura است. فقط حواستان باشد در فصل های گرم سال به این منطقه بروید!
maxresdefault-1-3

۴- برای اسکی به مناطق حومه بروید
مناطق وسیع و خلوت Hokkaido که در شمال گسترده شده اند، مناطق بکر و فوق العاده ای برای اسکی کردن هستند. البته مسیرهای اسکی در این منطقه خطرناک و کمی پیچیده هستند و نیاز به وسایل مجهز و دانش کافی دارند، پس چرا با دو نفر از اسکی بازهای المپیکی و بهترین های جهان به نام Manami Mitsuboshi و Akira Sasaki تور اسکی را برندارید؟؟ کشور ژاپن یکی از بهترین ها برای اسکی است و مناطق کوسهتانی Hokkaido برای اینکار بسیار معروفند.

i-1

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟