جاذبه‌های نفس گیر و شگفت انگیز  شهر بن را از دست ندهید +تصاویر دیدنی

قلعه دراچنبورگ
اگر عاشق جاهای تاریخی باشید بازدید از قلعه ها و قصرها را دوست دارید. معماری زیبای قلعه دراچنبورگ باعث می شود که آن را حتما در لیست جاذبه های شهر بن قرار دهیم. شما می توانید این قلعه را که در اواخر قرن ۱۹ ساخته شده، کمی خارج از شهر بر روی تپه های مشرف به رودخانه و شهر پیدا کنید. در داخل این قلعه نقاشی ها و اثاثیه لوکس و زیبایی وجود دارد و در خارج آن هم می توانید در تراس و باغ های زیبای آن گردش کنید. هزینه ورودی آن برای هر نفر ۷ مارک است، محل قرار گرفتن این قلعه و قیمت ورودی آن یعنی این که شما بازدیدی آسان و ارزان را در پیش رو دارید. از بالای برج شمالی این قلعه چشم انداز رویایی و حیرت آوری را می توانید ببینید.

castle
خانه و سالن کنسرت بتهوون
بتهوون در بن به دنیا آمد و امروز خانه او تبدیل به موزه زندگی این آهنگ ساز معروف شده است. اگر به این موزه بروید اطلاعات زیادی را درباره زمان زندگی او در بن و همینطور زندگی او در وین اتریش پیدا می کنید، به دلیل اینکه این خانه همچنان مرکز تحقیقاتی مهمی برای طرفداران بتهوون است نمایشگاه های ویژه ای در آن برگزار می شود، وقتی در این خانه، این مرد بزرگ را بیشتر شناختید به سمت سالن کنسرت بتهوون بروید و به ارکسترهای ویژه او گوش دهید.

Beethoven-Haus-800x500
خیابان شکوفه های گیلاس
وقتی به فستیوال شکوفه های گیلاس فکر می کنید ناخداگاه یاد ژاپن می افتید، اما شهر بن هم هر سال در بهار فستیوال شکوفه های گیلاس دارد که معمولا در ماه آوریل برگزار می شود و تماشای آن حیرت آور و دیدنی است. رنگ های صورتی شکوفه ها در کنار خانه های نئوکلاسیک به خیابان هیرستراس چنان جلوه و زیبایی خاصی می دهد که انگار نقاش این تصاویر را کشیده است. چون این خیابان بسیار باریک است درختانی که در فاصله کم از یکدیگر کاشته شده اند تونلی صورتی رنگ را در بالای مسیر به وجود می آورند. این درختان برای دو هفته شکوفه دارند و در طول این فستیوال نمایش ها و موسیقی های زنده ای در این محل انجام می شود و می توانید در کافه های اطراف آن عصرهای خوبی را بگذرانید.

Heerstrasse-Avenue-800x500
قصر پاپلسدورف
قصر باروک یکی از جذاب ترین ساختمان های شهر بن است، این بنا در قرن ۱۸ بر روی ویرانه های قلعه قبلی ساخته شد. این قصر که از اوایل قرن ۱۹ متعلق به دانشگاه شهر بن است دارای مجموعه ای عظیم از علوم طبیعی است. در نزدیکی این کاخ باغ گیاهشناسی بن است که زیستگاه هزاران نوع از گیاهان مختلف است، می توانید یک روز کامل را در این کاخ و باغ آن گشت و گذار کنید پس برای بازدید از آن زمان زیادی را کنار بگذارید.

Poppelsdorf-Palace-800x500

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟