بهترین اقامتگاه ها برای غواصی های شگفت انگیز +عکس

Constance Moofushi
این پناهگاه، مأمن یکی از بهترین تپه های دریایی برای غواصی در مالدیو است و دسترسی به برخی از نقاط بزرگ غواصی نیز وجود دارد، از جمله شارک پوینت – که مجموعه بزرگی از کوسه ها (با طول ۶FT) بالای نقطه سراشیب، گرد هم می آیند. اسکوتر های مخصوص غواصی، در رسیدن به بخش های تپه ای به شما کمک می کنند، که در غیر اینصورت، برای دسترسی مشکل خواهید داشت، و آموزش دهندگان برای ارائه آموزش، در دسترس هستند، اگر قبلأ هیچ گاه از اسکوترها استفاده نکرده باشید.

constance-moofushi-maldives


Oblu در Helengeli
Oblu بخاطر تپه های رنگارنگ خود، معروف است، که چند متر دورتر از جزیره واقع شده اند. این، یکی دیگر از گزینه های عالی برای غواصی و شیرجه زدن است – همه نوع ماهی، هشت پا، مارماهی، لاک پشت، کوسه ها و ماهی های برقی را نزدیک سطح آب مشاهده می کنید. دو جایگاه تپه ای در دو طرف بندر وجود دارد. در نزدیکی اینجا، فرصت های خوبی برای غواصی آهسته وجود دارد – تجربه ای هیجان انگیز، که احساس پرواز در زیر آب را دارید همانطور که همراه با جریان، حرکت می کنید. این نیز یکی از استراحتگاه های مقرون به صرفه تر مالوید به شمار می رود.
OBLU-at-Helengeli-Maldives
Jumeirah Vittaveli
گذشته از اینکه یکی از لوکس ترین استراحتگاه های جزیره ای در منطقه است، یکی از بهترین پناهگاه ها در جزیره مرجانی جنوبی نیز می باشد. با امتداد از ۵۰۰M در دو طرف این جزیره، لازم نیست که تا دوردست شنا کنید، قبل از اینکه مورد استقبال حجم وسیعی از مرجان های فریبنده و منطقه کم عمق ماهی های جزیره ای، قرار بگیرید. برای غواصان با تجربه تر، پنج نقطه دیگر شیرجه در مجاورت، وجود دارد. متصدی های پناهگاه، با کمک زیست شناسان دریایی و نیز سازمان های مستقل برای پرورش و حفاظت از مرجان ها، و حصول اطمینان از زیبا ماندن آن برای سال های بعدی، به حفاظت از صخره های آن می پردازند.
Jumeirah-Vittaveli
Park Hyatt Maldives Hadahaa
تپه های دریایی در این پناهگاه، بسیار به یاد ماندنی هستند؛ مسئولیت بزرگ حفاظت از خود را انجام داده اند (بسیار سالم است – پرتکاپو همراه با زندگی). بسیاری از انواع مختلف موجودات دریایی از جمله ماهی، کوسه، لاک پشت و حتی هشت پا را بدون نیاز به قایق در این نقطه مشاهده میکنید. غواصی عالی با پریدن از انتهای اسکله، امکان پذیر است.
park-hyatt-maldives-hadahaa
از هر کسی که در این پناهگاه بوده، بپرسید، آنها هیجان را در مورد مناظر دیدنی و جذاب زیر آب، تجربه کرده اند. غواصی، در تپه های پناهگاه، متنوع است بطوریکه نیازی به همکاری بیشتر در صحرا وجود ندارد، اما غواصان با تجربه ممکن است مایل به سفر با قایق به برخی از سایت های نزدیک باشند. اگر شما در زمان مناسب از سال، مراجعه کرده باشید، حتی فرصت برای دیدن کوسه نهنگ ها نیز وجود دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟