پر رنگ و لعاب ترین سواحل دنیا +عکس های دیدنی

Papakolea، ساحلی با شن های سبز در هاوایی
این ساحل که در جزیره ی بزرگ هاوایی قرار گرفته است، یکی از ۲ ساحل آمریکاست که شن هایی به رنگ سبز دارد. دلیل رنگ سبز زیبای ماسه های Papakolea، وجود کریستال های کوچک سبزی است که به طور طبیعی در آب آنجا وجود دارد و به نام «الماس های هاوایی» معروف است. Papakolea در جنوبی ترین نقطه ی این جزیره قرار گرفته است.

Papakolea-Beach-in-Hawaii-Green-Sand (1)

ساحل خلیج رملا (Ramla) در مالتا
مالتا به خاطر مناظر شگفت انگیز و آب و هوای خیلی خوب و فرهنگ غنی اش، یکی از شناخته شده ترین مناطق در بین توریست هاست. ساحل خلیج رملا به دلیل ماسه های طلایی و قرمز رنگش مشهور است و علاوه بر این، حیات گیاهی و جانوری کمیابی هم در آن وجود دارد.

ramla-bay-beach

ساحل Prince Edward در کانادا
اگر فکر می کنید افرادی که در کنار دریا زندگی می کنند، به آن عادت کرده اند و دیگر چندان برایشان هیجانی ندارد پس احتمالا تا حالا به جزیره پرنس ادوارد در کانادا نرفته اید. این جزیره ی کوچک اما زیبا، به خاطر خاک قرمز رنگ و شن های خاص گردی که دارد معروف است.

Prince-edward-island
جزیره ی بندر (Harbour) در باهاما
اگر فکر می کنید آبهای فیروزه ای رنگ باهاما نمی توانند از این زیباتر باشند، کافی است فکر کنید ترکیب آن در کنار شن های صورتی رنگ تا چه حدی فوق العاده می شود و همین شن ها هستند که این جزیره را منحصر بفرد کرده اند. جزیره بندر در باهاما به اندازه ای زیبا هست که دوست داشته باشید تمام مدت تعطیلات را در آن فقط روی شن ها و زیر آفتاب لم دهید اما اگر دنبال چیز بیشتری هستد، بد نیست بدانید که این منطقه دارای یک سایت جهانی غواصی هم هست.

harbour-beach-bahama
ساحل Vik در ایسلند
اگر به شن های روشن علاقه یا ندارید، شاید شن های ساحل Vik در ایسلند بتواند راضی تان کند! Vik در ساحل جنوبی ایسلند واقع شده است و صخره های بلندی که از فوران کوه های آتش فشانی بوجود آمده اند، علاوه بر شن های سیاه رنگ، یکی دیگر از جذابیت های این جزیره است. Vik در فصل های مختلفی از سال، جایگاه مرغ های دریایی امی شود. موج های دریا در این منطقه بسیار خشن و قوی هستند بنابراین باید احتیاط کرد.

vik-iceland-beach

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟