بهترین مکان هایی که می توانید یوگا یاد بگیرید +عکس

۱- آناندا در هیمالیا، نرندرنگار
آنداندا مکانی خاص با چشمه ی طبیعی آب معدنی است که یکی از معروف ترین ها در دنیا محسوب می شود. آناندا مکانی بی نقص برای یادگیری چگونگی سم زدایی از بدن، مدیریت استرس و… است و به خاطر تکنیک و مهارت هایش شهرت دارد. اگر دنبال جایی برای این کار نه تنها در هند بلکه در تمام دنیا هستید، آناندا می تواند نیازتان را برطرف کند.

ananda-yoga
۲- مرکز مدیتیشن توشیتا، تارامشالا
اصلی ترین المان مورد استفاده در این مرکز، سکوت است چون سکوت را ابزار بسیار مهمی برای رسیدن به آرامش می داند. انرژی مثبت فوق العاده زیاد در این مرکز باعث می شود تا فرد خودش را پیدا کند و ذهن خود را از ناخالصی ها جدا کند که این خود باعث تمرکز بیشتر می شود.

tushita-yoga
۳- پارمارث دیتان، رشیکش
مارث ریکتان در رشیکش یکی از حرفه ای ترین مراکز آموزش یوگا در هند است و هر ساله در آن، به مدت ۱ هفته، فستیوال یوگا برگزار می شود و علاقه مندان زیادی از سراس جهان را به خود جذب می کند. استادان این مرکز، یوگا را نه فقط یک ورزش Sport بلکه یک حرفه و سبک زندگی می دانند.

yoga-rishikesh

۴- انستیتو یوگا، بمبئی
شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که انستیتو یوگا، اولین و قدیمی ترین مرکز یوگای جهان است. نحوه ی اتصال به درون، یکی از آموزش هایی است که در این انستیتو داده می شود و کمپ های مدیتیشن متفاوتی در آن برگزار می شود.

yoga-institute-bonbai
۵- مرکز مدیتیشن اوشو، پون
زیبایی و سرسبزی این منطقه می تواند به تنهایی باعث آرامش ذهن شما شود. شاید اوشو به اندازه ی بقیه ی موارد این لیست نامی نباشد اما با باغ های آرام و سرسبز و مسیرهای عبور زیبا جای مناسبی برای یوگا است.

osho-yoga
۶- مرکز مدیتیشن ایورودا، کونور
ایورودا در کوه های نیگریل و با مزرعه های زیبایی احاطه شده ایت. در این مرکز علاوه بر یادگیری یوگا، سبک غذایی متفاوتی هم سرو و رعایت می شود و فقط غذاهای گیاهی مجاز هستند. بنابراین اگر به خوردن غذاهای گیاهی و بدون گوشت عادت ندارید، به نظر نمی رسد بتوانید در این مرکز خیلی دوام بیاورید.

yoga-india
۷- مرکز یوگا ویدیا، کرالا
یکی از خوبی های این مرکز این است که افراد صاحب سبک و قدیمی در این رشته، آن را اداره می کنند. هر کسی از آماتور تا حرفه ای می تواند در کلاس های این مرکز شرکت کند.

vidia-yoga

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟