مکان های رویایی مخصوص کایاک سواری +تصاویر

گرینلند
از آن جایی که بخش قابل توجهی از گرینلند را آب تشکیل می دهد، قایق ها یکی از اولین وسایل حمل و نقلی بودند که به این منطقه برده شدند. خط ساحلی گرینلند مکان های هیجان انگیز زیادی دارد که می تواند یک تجربه ی بی نظیر و فراموش نشدنی را برای شما بسازد. همچنین آب های آن، زیستگاه نهنگ ها و انواع پرندگان دریایی است و مسیر جذابی برای کایاک سواری محسوب می شود.
 

مالدیو
جزیره مالدیو از زیباترین جزایر جهان، به خاطر سواحل وسیع با شن های سفید، آب های بی نهایت تمیز و زلال و اقامتگاه های ییلاقی روی آب و جزایر متنوعش شناخته شده است و یکی از رویایی ترین مقاصد گردشگری جها شناخته می شود. بسیاری از این اقامتگاه ها، فقط یکی اقامتگاه معمولی نیستند و تفریحات لوکس زیادی را برای مهمانانشان فراهم می کنند که یکی از آنها کایاک سواری است. در واقع یکی از بهترین تفریحات مالدیو کایاک سواری است که در سفر به این کشور می توانید امتحان کنید.

maldives-kayaking

مِنورکا (Menorca)، اسپانیا
یکی از بهترین نقاط اسپانیا، جزیره ی منورکا است که آب ها فیروزه ای رنگ بی نهایت شفافی دارد و به همین دلیل کایاک سواری در آن لذت بسیار زیادی دارد. بهترین زمان سفر به منورکا از نظر شرایط آب و هوایی، بین ماه می تا اکتبر است که البته پر گردشگرترین فصل هم هست. اگر دوست دارید در فصل خلوت تری به این جزیره بروید می توانید اویل بهار را انتخاب کنید.

menorca-kayaking
رودخانه آبی گرینلند (Blue River)
باز هم می رویم سراغ گرینلند و یکی از شفاف ترین و روشن ترین رودخانه های آن به نام رودخانه آبی، که آبی که در آن جاری است، حاصل ذوب شدن یخچال های طبیعی است و به همین دلیل بی نهایت شفاف است. بنابرای یکی از بهترین تجربه های کایاک سواری را می توانید در این رودخانه داشته باشید. پر گردشگرترین فصل این منطقه برای بازدید از رودخانه، فصل بسیار سرد زمستان آن است. در این رودخانه این فرصت را هم پیدا می کنید تا در یخچال های طبیعی پیترمن هم گشت و گذار کنید..

greenland-blue-river-petermann-glacier
رودخانه‌ی سوکا (Soča)، اسلوونی
کشور اسلوونی علیرغم جذابیت های دیدنی و طبیعی زیادی که دارد برای ما ایرانی ها چندان مقصد شناخته شده ای نیست اما رودخانه ی زمرد رنگ بسیار زیبایی در آن جاری است که مشهورترین جاذبه ی گردشگری این کشور محسوب می شود. این رودخانه ی زیبا که از دره ی ترنتا در کوه جولیان رد می شود، به دلیل رنگ فیروزه ای اش و ورزش Sport های آبی مهیجش شهره است. محبوبترین تفریح این رودخانه کایاک سواری است که مخصوصا در فصل تابستان پر طرفدار می شود. در فصل زمستان پیشنهاد می شود به جای کایاک سواری از اسکی در کوه های جولیان لذت برد.

Soca-river-sLOVEnia

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟