کم گردشگرترین کشورهای جهان!+عکس

نارو با 200 گردشگر در سال
نارو، جایی که فقط ۲۰۰ گردشگر در سال دارد، پس خیلی جای تعجب نیست اگر شما هم از خودتان بپرسید چرا باید به آنجا سفر کرد. اینجا جزیره ای کوچک در اقیانوس آرام است. وسعت این جزیره ۲۱ کیلومتر مربع است و در آن ۹۳۷۸ نفر زندگی می کنند. این جزیره فقط یک ایرلاین دارد که آن هم فقط پروازهای برگشت را انجام می دهد.
کم گردش ترن  (3)
جاذبه ی اصلی نارو سواحل تمیز و زیبای آن است که با صخره های مرجانی غنی محاصره شده است. این ها باعث شده اند تا نارو جای کم نظیری برای غواصی و ماهیگیری باشد.

سومالی با 500 گردشگر در سال
بی نظمی و هرج و مرج، درگیری های خشونت بار، جنگ های قبیله ای، قتل Murder و احتمال بالای حملات تروریستی سومالی را به کشوری منزوی در دنیا تبدیل کرده است. اگر واقعا دوست دارید به سومالی در شاخ آفریقا سفر کنید، باید هرآن منتظر حمله ی افراد مجرمی که نتیجه ی کارشان برایشان برایشان مهم نیست، باشید.
چرا سومالی ارزش رفتن دارد؟
همیشه هر موضوعی هم جنبه ی مثبت و هم جنبه ی منفی دارد و این تصمیم شماست که بخواهید به این مکان ها سفر کنید یا نه، در هر صورت ما جنبه های مثبت و منفی سفر به این مکان ها را به شما می گوییم. خبر خوب اینکه دولت سومالی سعی می کند تا امنیت و ثبات را به سومالی و به خصوص به پایتخت آن برگرداند و آن را تبدیل به جایی امن برای توریست ها کند.

کریباتی با 4700گردشگر در سال
کافیست یکبار به نقشه ی کریباتی نگاه کنید تا خودتان متوجه شوید که چرا سفر به آن کار دشواری است. وقتی به کریباتی نگاه می کنید، انگار کمی پودر سفید را در پهنه ی وسیع اقیانوس ریخته اند، در واقع دسترسی به این جزیره بسیار مشکل است و همین موضوع باعث شده تا در فهرست کم گردشگرترین کشورهای جهان قرار بگیرد.
چرا کریباتی ارزش دیدن دارد؟
بیشتر از ۳٫۵ میلیون کیلومتر مربع، تپه ی دریایی در سراسر این منطقه گسترده شده است که در آنها حدود ۱۰۰۰۰۰ نفر زندگی می کند. این موضوع باعث شده تا کریباتی یکی از بهترین مقاصد ماهیگیری و غواصی در جهان باشد.

کم گردش ترن  (1)
ترکمنستان: ۷۰۰۰ گردشگر در سال
ترکمنستان به طور کلی کشور توریست دوستی نیست و همین موضوع باعث شده تا کمتر کسی علاقه داشته باشد تا به آن سفر کند.
چرا ترکمنستان ارزش دیدن دارد؟
با وجود موضوعی که در بالا گفته شد، این کشور چشم اندازهای طبیعی منحصر بفرد و بیابان هایی با شن های سیاه دارد که کمپینگ در آنها را می تواند به یک ماجراجویی تمام و کمال تبدیل کند. در سفر به ترکمنستان باید از Kov-Ata که غاری منحصر بفرد با دریاچه ای دیدنی در کف آن است و به دلیل قدرت های شفا دهنده اش مشهور است، دروازه ی جهنم، و خرابه های Merv دیدن کرد.
کم گردش ترن  (2)
افغانستان: ۱۷۵۰۰۰ گردشگر در سال
ترور، جنگ و درگیری و پیغام های مکرر طالبان از عواملی است که باعث می شود تا مردم از سفر به این کشور خودداری کنند.
چرا افغانستان ارزش دیدن دارد؟
بدون شک مناظر زیبایی که در این کشور وجود دارد از زمین های پست بیابانی گرفته تا قله های پوشیده از برف آن، کاملا می تواند طبیعت دوستان را راضی کند. علاوه بر این، کشور افغانستان رکورددار یکی از قدیمی ترین فرهنگ های دنیاست و مناره ی JAM در آن، در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 276932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟