۷ دلیلی که شما را به پرتغال می کشاند! +عکس های دیدنی

حلزون های صدف دار، مسحورکننده هستند
وقتی در پرتغال هستید، آماده باشید دریا را متفاوت از قبل تجربه کنید. مانند خود غذای دریایی، غذاهای پرتغالی تازه بوده و معجون های خوشمزه و اصیل را به نمایش می گذارند در این کشور حتما سالادو دی پولو (سالاد هشت پا) را امتحان کنید.
پرتغال
اینجا همه عاشق گلف هستند
فقط می دانم ۷۰ زمین گلف در این کشور وجود دارد که نیمی از آنها دارای استاندارد بالا به ویژه در منطقه آلگارو هستند. اگر بازی گلف مورد علاقه شماست، تمام شرایط برای شما جهت داشتن اوقاتی عالی در پرتغال مهیاست.
هنوز می توانید اصالت را بیابید
علیرغم آنکه سال ۲۰۱۴ سالی بود که تمام سوابق برای مکان های گردشگری پرتغال ثبت شد، هنوز می توانید در انتظار مکان های آرامبخش و زیبا باشید. بسیاری از رستوران های معتبر، فروشگاه ها و تجربه های کشف نشده باقی مانده اند.
اوبادیوس سفری در گذر زمان است
این شهر کوچک توسط حلقه ای از دیوارهای قرون وسطی احاطه شده و با قلعه مرمت شده موریش که اکنون هتل شده خودنمایی می کند. سیاحت در خیابان های اوبادیوس تجربه ای شگرف است و اگر با فستیوال شکلات بین المللی در مارچ همراه شوید، لذتی دوچندان دارد.
پرتغال
بهترین آکواریم جهان اینجاست
اگر علاقه ای به دیدن صدف ها ندارید، برای دیدن پنگوئن ها یا مخزن اصلی بزرگ و معماری ساختمان می توانید از آن بازدید کنید.
در هر گوشه یک نانوایی یا شیرینی پزی است
غیر از تارت کاستارد در بخش نانوایی شیرینی های دیگری نیز وجود دارد. پرتغال تولیدکننده شیرینی و نان های بارونکردنی است وارد یکی از نانوایی ها شوید و تنها یک شیرینی یا نان برای خوردن انتخاب کنید. تنها یکی.
بازارهای محله سرگرم کننده هستند
بازارها اساس و قلب تپنده هر شهری هستند و پرتغال نیز از این قاعده مستثنی نیست. خواه به بازار Store مارکادو دا ریبریای نوساز در لیسبون بروید خواه به مارکاو دو بولهائو بسیار قدیمی در پورتو یا هر جای دیگر، شما اوقاتی بسیار عالی در میان میوه ها و سبزیجات تازه، رستوران های خوشمزه و قیل و قال های فروشندگانی که در تلاش برای جلب توجه شما هستند خواهید داشت.
پرتغال
پرتغال کشوری خیره کننده
در این کشور یاد می گیریدجزئیات کوچک را درک کنید. لباس هایی که به پنجره های ساختمان های رنگارنگ آویخته شده اند، اشیا ظریف به کار رفته در ساختمان های سبک مانوئولی، غروب های سحرانگیز در دریا، محله هایی با خیابان های باریک، و بسیاری موارد دیگر! مقاومت در برابر فشار ندادن دکمه شاتر برای دوستداران عکاسی دشوار است.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 286975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟