ترمینال جدید و بی نظیر بهترین فرودگاه جهان +عکس

حالا نوبت به رونمایی از یک ترمینال جدید است ، ترمینال 4 فرودگاه چانگی به زودی افتتاح می شود و به این فرودگاه شخصیتی جدید و منحصر به فرد می بخشد. ترمینال 4 قرار است علاوه بر زیبایی ، یک ترمینال وابسته به تکنولوژی نیز باشد.

ترمینال فرودگاه

ترمینال فرودگاه

در این ترمینال جدید که گفته می شود قرار است طراحی بوتیک داشته باشد ، تکنولوژی کاملا جدیدی رونمایی می شود ، نرم افزار تشخیص چهره که برای سرعت بخشیدن و راحت تر کردن چک-این مسافران از آن استفاده خواهد شد. با این تکنولوژی ، مسافران می توانند خودشان عملیات چک-این را انجام دهند ودیگر نیازی نیست منتظر بمانند تا کانترها باز شوند.
ترمینال فرودگاه

ترمینال فرودگاه

ترمینال فرودگاه

فضای داخلی این ترمینال طوری طراحی شده است که از نور طبیعی بیشترین استفاده را ببرد ، بخصوص برای گیاهان و درختانی که بلواری از درختان را در این ترمینال تشکیل می دهند و منطقه بردینگ را از محوطه اصلی و گیت پرواز جدا می سازد. این فضا شامل 160 درخت فیکوس و 186 درخت بزرگ می شود و کفپوش این محوطه نیز مرمری است.
همانند سایر قسمت های فرودگاه چانگی سنگاپور ، هنر Art در گوشه و کنار این ترمینال جدید نیز به چشم می خورد . می توان آثار هنری مختلفی را در این ترمینال دید که توسط هنرمندان داخلی و بین المللی طراحی شده است تا هنر و سفر را در یک قالب نشان دهد. همچنین محوطه ای با نام منطقه میراث نیز در این ترمینال طراحی می شود که معماری سنگاپور و فروشگاههای آن را به تصویر می کشد ، در این منطقه چند رستوران سنتی نیز وجود دارد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 288259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟