سوغاتی های منحصر به فرد در سومین شهر بزرگ اسپانیا +عکس

جالب است بدانید که در این شهر نوعی از فروشگاه ها وجود دارند که به اوت لت شهرت دارند که در آنها می توانید محصولات برندهای معروف را، از خوراک و پوشاک تا لوازم خانگی و هر آنچه که نیاز دارید، با تخفیف های فوق العاده ای خریداری کنید.در والنسیا، مراکز خرید و بوتیک های زیبا و مجللی نیز وجود دارند که می توانید پوشاک، اکسسوری، زیورآلات، عطر، لوازم آرایشی و... را از بهترین برندهای مشهور دنیا، خریداری کنید.اما خوب است بدانید که والنسیا، علاوه بر محصولاتی که شهرت جهانی دارند، سوغات و صنایع دستی منحصر بفردی دارد که شاید علاقه مند باشید در سفر به سومین شهر بزرگ اسپانیا، آنها را برای خود یا دوستانتان تهیه کنید.

سومین شهر اسپانیا
صنایع دستی و ظروف چینی رنگارنگ
آیا می دانستید که والنسیا به تولید چینی و سرامیک مرغوب و با کیفیت شهرت دارد؟ یکی از بهترین سوغاتی هایی که در سفر به این شهر می توانید خریداری کنید، ظروف آشپزخانه و وسایل چینی دکوری زیبا است. اگر به چینی و سرامیک علاقه دارید، بازدید از موزه ی سرامیک در کاخ باشکوه و دیدنی Marquis of Dos Aguas را فراموش نکنید.در میدان Plaza Redonda و خیابان های مجاور و همچنین فروشگاه های داخل و خارج سنترال مارکت می توانید تنوع گسترده ای از این سوغاتی های رنگارنگ و دوست داشتنی را ببینید و از میان آنها، سوغاتی های خود را خریداری کنید.
سومین شهر اسپانیا
دست سازه های چرمی و حصیری زیبا
در سفر به والنسیا ، اگر به صنایع دستی سنتی چرمی و حصیری علاقه دارید، از خرید این محصولات در والنسیا غافل نشوید. در والنسیا، بر خلاف سایر شهرهای بزرگ اسپانیا، صنایع دستی سنتی هنوز هم در معرض فروش قرار می گیرد. برای خرید این سوغاتی های والنسیا و این محصولات چرمی و حصیری دست ساز را می توانید از فروشگاه های اطراف سنترال مارکت دیدن کنید.
سومین شهر اسپانیا
روغن زیتون، سوغاتی دوست داشتنی
اگر از طرفداران روغن زیتون هستید، جالب است بدانید که در دوران روم باستان، روغن زیتون اسپانیا، از تمام انواع روغن های زیتون ارزشمندتر و باکیفیت تر بوده است. پس فراموش نکنید که در سفر به والنسیا حتما این عصاره شفابخش طبیعی را به عنوان سوغات خریداری کنید و به دوستان خود هدیه دهید. انواع روغن زیتون های با کیفیت را می توانید از سنترال مارکت و سوپرمارکت های El Corte Inglés خریداری کنید.
سومین شهر اسپانیا
یادگاری های دوست داشتنی والنسیا
پیراهن تیم فوتبال والنسیا، سوغاتی جذاب برای عاشقان فوتبال: بزرگ ترین فروشگاه باشگاه فوتبال والنسیا در نزدیکی سیتی هال در میدان Plaza de Ayuntamiento قرار دارد. اگر در بین دوستان و نزدیکانتان کسانی هستند که عاشق فوتبال باشد، حتما به این فروشگاه سری بزنید و با خرید پیراهن ها و یادگاری های این تیم، آنها را شگفت زده کنید. اگر قصد خرید سوغاتی ارزان را دارید، به فروشگاه های مختلف سوغات که یادگاری هایی از قبیل جاکلیدی، تندیس های کوچک از شخصیت های مشهور، ماکت های کوچک از آثار دیدنی والنسیا، کارت پستال و ... را عرضه می کنند، سری بزنید و سوغاتی های دوست داشتنی کوچکی برا عزیزان خود خریداری کنید تا به آنها این پیام را بدهید که در سفر خود، به یاد آنها بوده ایدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سومین شهر اسپانیا

کدخبر: 295446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟