فیلم پرواز  دختر خفاشی بالای قطار شهری / این کار خارق العاده را حتما ببیند
حجم ویدیو: 17.58M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

جوان 19 ساله ای با نام "کوبزارو" در بالای قطارهای مسکو در ساعات پر تردد به ترن سواری می پردازد. وی این سرگرمی عجیب را از زمانی که 15 سال داشته، آغاز کرده است. در فیلم منتشر شده از شیرین کاری دختر خفاشی نشان داده می شود چگونه زندگی خود را برای هیجان بیشتر با نشستن روی قطار به مخاطره می اندازد.

وی اقدام خود را راهی برای فرار از رفتارهای سرکوب گرایانه خانواده اش ذکر کرده است. وی حتی در یک چشم انداز زمستانی نیز بالای قطار سریع السیر به ترن سواری پرداخته و این تجربه را نیز در روزمه کاری خود دارد.

وی به ندرت پیش آمده داخل واگن برود حتی در زمستان دختر خفاشی در اکثر مواقع ترجیح داده روی سقف قطار باشد تا داخل واگن آن. سرگرمی غیرمعمول بتگرل توسط پلیس نیز منع نشده و تنها برخورد جدی با وی پرداخت جریمه نقدی بوده است. وی در گفتگو با رسانه ها اذعان داشته پدر و مادرش بسیار سخت گیر و محافظه کار بوده اند و رفتارهای آنها برای اش غیر قابل درک بوده است.

بتگرل برخلاف خانواده اش تحت تاثیر افرادی بوده که قانون برای آنها حد و مرز تعیین نمی کرده و آزاد و رها زندگی کرده اند. دختر خفاشی در مورد قطار و تجهیزات اش بسیار مطالعه داشته و دارد. بر اساس اظهارات وی برخی این کار را برای دیدن دنیا از دیدگاه های مختلف انجام می دهند و برخی دیگر برای امتحان هیجان اش، این دختر کله خراب نیز مدعی است ترن سواری درهای جهان را از سمت های مختلف به سوی اش باز می کند و مرزهای درونی اش گسترده تر می شود. این حرکت جالب انگیز بتگرل حتی برخی از افسران پلیس را به این کار علاقه مند کرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

پیرزن سنگدل نوه سه ساله‌اش را کشت +عکس

زورگیری 3 بچه پولدار در جاده شمال برای خرید بنزین

زن شوهر دار در دام کثیف یکه بزن محله شان/ شرور خطرناک به 15 سال زندان ،شلاق و تبعید محکوم شد

مرگ یک جوان در ماجرای تیراندازی پلیس پس از تعقیب موتورسوار مظنون

دستگیری وکیل 32 ساله که 4 دختر 15 ساله را آزار و اذیت کرد + عکس

عکس همسر آلمانی رضا صادقی و دخترش تیارا! +ماجرای ازدواج

گلاره عباسی اعلامیه درگذشت پدر لاله اسکندری را منتشر کرد +عکس

دختری که حرف هایش، زبان محمدرضا گلزار را در یک سفرخانه بند آورد + فیلم و عکس

 

batgirl (2)batgirl (1)

کدخبر: 225805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟