اسپانیا رکورد گردشگری 2017 را زد +عکس

تعداد بازدیدکنندگانی که به اسپانیا سفر می کنند هر سال تقریبا 10.1 درصد افزایش می یابد ، این در حالیست که این کشور اروپایی محبوب فقط در ماه جولای حدود 10.51 میلیون گردشگر را در خود جای داده است. رکورد قبلی مربوط به آگوست سال 2016 می شد که تعداد گردشگرانی که به این کشور آمده بودند 10.2 میلیون نفر بود.
اسپانیا
اینطور که به نظر می رسد محبوب ترین قسمت این کشور که بازدید بیشتری از آن صورت می گیرد شمال شرقی کاتالونیا است که 2.5 میلیون گردشگر از آن دیدن کرده اند. این منطقه به دلیل اینکه در کنار سواحل زیبای مدیترانه قرار گرفته است از محبوبیت خاصی بین گردشگران برخوردار است و از بین هر چهار گردشگر خارجی که به این کشور سفر می کنند حتما یکی از آنها به این سواحل می رود. پس از آن جزایر بالئاریک نیز با تعداد بازدید کننده حدود 2.5 میلیون نفر بسیار محبوب است. در نهایت نیز منطقه آندالوسیا است که 1.4 میلیون گردشگر را به خود دیده است. سایر گردشگران نیز از نقاط دیگر این کشور دیدن کرده اند.
اسپانیا
اما اینطور که به نظر می رسد در سال جاری گردشگرانی که از انگلستان سفر می کنند اسپانیا را در لیست خود قرار داده اند چرا که تعداد انگلیسی هایی که در ماه جولای به این کشور آمده اند از سایر کشورها بیشتر بوده است. تقریبا می توان گفت 22.1 درصد از کل گردشگران انگلیسی بوده اند. 1.55 میلیون آنها از کشور فرانسه و 1.4 میلیون آنها از کشور آلمان تعطیلات خود را در این کشور گذرانده اند. تعداد گردشگرانی که از ایرلند به این کشور سفر کرده اند نیز 36.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

اسپانیا
صنعت گردشگری نقش مهمی در احیای اقتصادی اسپانیا ایفا کرده است به طوری که تقریبا 11% درآمد آنها از این طریق کسب می شود. این کشور در ماه آگوست معمولا بیشترین تعداد گردشگر را دارد و منتظر هستند تا ببینند آیا رکورد ماه جولای را خواهند شکست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟