دهکده ای که جای عشاق است

دهکده اشتلبرگ دهکده ای است که توسط یخچال های طبیعی و قلل ناهموار مختلف از بخش Wallis جدا می شود این دهکده دارای آبشار ها و پرتگاه های بی شماری می باشدو همچنین کوه هایی با شیب های متعدد سرتاسر این دهکده را احاطه کرده است.دهکده ی موورن و شیلتورن دو دهکده ای هستند که جهت پیاده روی و اسکی مکان مناسبی می باشند و توسط تله کابین به دهکده اشتلبرگ که در دامنه کوه های یونگ فرا قرار دارد متصل هستند . در ارتفاعات برن کشور سوئیس دره ای به نام دره ی لوتربرونن وجود دارد.

دهکده استرالیا

کمی بیشتر درباره دهکده اشتلبرگ
قله های بزرگ و صخره ها و جنگل ها و مراتع آلپ دهکده ی wegen را که در نزدیکی دره لوتربرونن قرار دارد را فرا گرفته است همچنین می توان طولانی ترین یخچال کوه های آلپ یعنی Jungfrau-Aletsch که در میراث جهانی یونیسف ثبت شده و یکی از مکان های دیدنی سوئیس و جاذبه های گردشگری برن است را دراین ناحیه دید. این یخچال که در ورودی شمالی دهکده wengen واقع شده است. دهکده ی اشتلبرگ یکی از مکان های دیدنی سوئیس و جاذبه های گردشگری برن است، جایی زیبا و بی نظیر که می توان مرتفع ترین آبشار سوئیس یعنی آبشار اشتوب باخ را که با ارتفاعی حدود 300 متر در آن واقع شده است را از نزدیک مشاهده کرد . آبشاری زیبا که یکی از زیباترین آبشار ها بین 72 آبشاری است که در دهکده اشتلبرگ وجود دارد. همچنین در سفر به سوئیس اگر به این دهکده مسافرت کردید می توانید در آلپین هوف که خانه دوست داران طبیعت نامیده می شود به استراحت بپردازید در هر فصل از سال اگر به این دهکده آمدید،می توانید در این خانه برای خواب و صبحانه ای جای گرم و راحتی داشته باشید.

دهکده استرالیا

سرگرمی های دهکده اشتلبرگ
این دهکده میزبان مسافرانی ست که سفر به سوئیس تصمیم به بازدید آن گرفته اند و مسابقه ی سه گانه سوئیسی یعنی دوچرخه سواری ، دو و شنا می باشد . همچنین در این دهکده یکی از نمایش های معروف و دوست داشتنی به نام نوای موسیقی همواره برگزار می شود. که جوان و پیر دهکده را مجذوب خود کرده است . فستیوال های قدیمی ، خیمه شب بازی از جمله مراسم و نمایش هایی هستند که همچنان از گذشته دور تا به امروز پابرجا هستند و دراین منطقه اجرا می شوند . درست است که این جا یک دهکده روستایی است و شاید تصور کنید که امکانات آن در حد یک روستای معمولی باشد اما باید خدمت شما همراهان گرامی مجله همگردی عرض کنیم که این دهکده جدای این که بافت سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده اما امکانات یک زندگی مدرن و پیشرفته در آن فراهم شده است .از جمله فعالیت های اصلی مردم این دهکده گله داری می باشد که در کنار این شغل اصلی صنعت توریسم نیز امروزه به کسب و کار این مردم رونق خوبی بخشیده است . در جای جای دهکده ی اشتلبرگ می توان اطاقک ها و کلبه های چوبی بیشماری را دید که بسیار زیبا هستند این در حالی است که این دهکده زیر ساخت های بزرگ و عظیمی دارد.
دهکده استرالیا
تفریح در دهکده اشتلبرگ
یکی از کار های خوبی که مردم این منطقه برای گردشگران ترتیب داده اند این است که آنها مسیر های پیاده روی زیادی را در جاهای دیدنی و مناطق شگفت انگیز این دهکده فراهم آورده اند از جمله این مسیر های پیاده روی می توان به زمین های مسطح زیر آبشار های مرتفع یا مسیر های شیب دار و سراشیبی های زیر تله کابین ها اشاره نمود. در ادامه می توانید عکس های زیبایی را از این دهکده بی نظیر و تماشایی مشاهده نمایید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دهکده استرالیا

دهکده استرالیا

 

کدخبر: 305172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟