کشف  درمان میگرن

وحید نقشینه دبیر همایش سفیران پایان میگرن در این همایش گفت: پیام پایان میگرن و مسیر رهایی از چنین دردی نیازمند سفیران و مبلغانی است که مژده درمان را به سایر مشتاقان دردمند برسانند و در این مسیر طولانی ما را همراهی و یاری دهند.
وی ادامه داد: سفیران پایان میگرن که خود طعم شیرین پایان درد را چشیده اند بهترین پیام رسانان این حرکت و جنبش در کشور خواهند بود و پویش همگانی پایان میگرن که آغازش را امروز جشن گرفتیم رسالت سنگین این را بر دوش ما خواهد گذاشت که همگی جزو خانواده بزرگ این جامعه هستیم، روزهای سخت این درد و نیز روزهای شیرین درمان آن را داریم.
دبیر این همایش افزود: در سال 88 با پایه گذاری روش درمان قطعی میگرن این امید رونق بیشتری گرفت و میگرن که به عنوان یکی از هفت بیماری ناتوان کننده بشر شناخته می‌شد تسلیم دانشمندان و محققان ایرانی شد.
نقشینه تصریح کرد: هدف ما از این پویش مردمی و دورهم جمع شدن مرور خاطرات گذشته درمانی و در عین حال همراهی و قدم در راه جدید مبلغ بودن است تا این حرکت بتوانیم اهداف این پویش را به گوش علاقه مند برسانیم.
وی بیان کرد: آغاز پویش همگانی سفیران پایان میگرن اغاز حرکت جمعی و روبه رشد برای پایان دادن به این بیماری، آغاز خلقی مشترک به دستان شما سفرا آغاز تلاش جدید توسط کادر درمانی و اغاز حرکتی نو برای پایان دادن به آلرژی ، آسم، سرطان است که توسط تیم تحقیق و پژوهش موسسه در حال یافتن روزنه های امید جدیدی برای درمان این سه بیماری هستیم.
دبیر همایش سفیران پایان میگرن یادآورشد: حرکت روبه رشد این مجموعه را پایانی نیست و در آینده ای نه چندان دور با رونمایی از داروی میگرن کات می توان امید داشت که دسترس پذیری این درمان عام‌تر شده و افراد بیشتری به جامعه دوهزار و اندی نفری درمان شدگان کنونی میگرن افزوده شوندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟