روش مسئولان مدیریت بحران و شهرداری تهران در حادثه پلاسکو فرافکنانه و نمایشی بود

علیرضا رحیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 24 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: آتش نشانان چه مظلومانه در آتش سوءمدیریت به شهادت رسیدند و شهادتشان همزمان با ایام فاطمیه شد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 3 گزارش کمیسیون های عمران، شوراها و کمیته منتخب مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه Incident پلاسکو بیانگر بی مبالاتی و بی توجهی دستگاه های ذیربط در سال  های پیش از حادثه بود، اظهارکرد: در ارزیابی حرفه ای و کارشناسی حادثه پلاسکو این اتفاق ماه ها قبل قابل پیشگیری بود ولی اسفبار آن که مسئولین مدیریت بحران تهران و شهرداری در مواجهه با کمیسیون های مجلس شورای اسلامی روش فرافکنی و نمایش را در پیش گرفتند در حالی که مردم انتظار داشتند مدیران در عرصه مدیریت بحران تهران مسئولیت پذیر و پاسخگو باشند. 
وی ادامه داد: گزارشی که به مجلس شورای اسلامی ارائه شد به دلیل فرافکنی و تکرار کلیات منجر به درخواست تهیه گزارش ملی از این حادثه شد، در این میان کافی است رزومه مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران را برای مردم منتشر کنید تا افکار عمومی با معیارهایتان برای انتخاب مدیران در مناصب مهم و حیاتی آشنا شوند.
رحیمی در ادامه افزود: در شرایطی که بحران های بین المللی و تغییرات فزاینده در کشورها ضرورت انتخاب مواضع هوشمندانه ملی را دو چندان کرده، همدلی و همبستگی ملی بهترین مولفه برای مقابله با تهدیدهای خارجی است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گفت وگوی ملی و همگرایی جریان ها و سلایق سیاسی، راهی برای دستیابی به همبستگی ملی است؛ امروز قانون Law اساسی، رهبر معظم انقلاب و منافع ملی کشور حلقه اتصال جریان های سیاسی مختلف و دلسوزان کشور است.
وی بیان کرد: همدلی، انعطاف پذیری، شهامت و صداقت بزرگان سیاسی برای پیشگامی در مسیر تحقق گفت وگوهای ملی نقش مهمی دارد و موجب تقویت آرامش در فضای سیاسی و ارتقاء امنیت کشور می شود.
رحیمی با اشاره به اینکه تهدیدات توهم انگیز ترامپ Trump و تیم نوپای کاخ سفید نسبت به ملت بزرگ ایران بازی با دم شیر است، گفت: ایران بزرگ مهد دلیرمردانی است که بارها در تاریخ شهامت خود را به رخ جهانیان کشیده اند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: آزموده را آزمودن خطاست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟