قاضی پرونده سعید مرتضوی تغییر کرد

مجتبی نظری گفت: بخشی از پرونده سعید مرتضوی که در رابطه با تحصیل مال نامشروع و تصدی غیرقانونی بود سال گذشته با اعتراض ما و مرتضوی به شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر ارسال شد.

وی افزود: در این خصوص میان مستشاران و رییس شعبه اختلاف نظر وجود داشت، البته قاضی Judge پرونده تا مرحله صدور رای اقدام کرده بود، اما به دلیل این که وی بازنشسته شد، قاضی جدیدی تصدی شعبه را بر عهده گرفت و قرار است پس از مطالعه پرونده رای نهایی را صادر کند.

نظری یادآور شد: ناگفته نماند سعید مرتضوی در پرونده کهریزک که با شکایت اولیای‌دم روح الامینی تشکیل شده بود، تبرئه شد که با اعتراض پرونده به شعبه 38 دیوان عالی کشور ارجاع شد و دیوان عالی هم این پرونده را برای رسیدگی مجدد به شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع داد. اکنون این بخش از پرونده هم در شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران مطرح رسیدگی است.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از پرونده که مربوط به تصرف غیرقانونی و اهمال در انجام وظیفه بود و متهم به شلاق Whip محکوم شده بود، با اعتراض ما و مرتضوی به شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر استان ارجاع شد و همچنان در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟