برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت انتخابات 96

حسین ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات کشور امروز در نخستین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امنیت انتخابات خط قرمز کشور و همه دستگاه ها است.

وی ادامه داد: همه قوا و مسئولان بر روی اولویت امنیت انتخابات 96 تاکید دارند. بنابراین هر حرفی و جریان سازی که بخواهد امنیت را هدف قرار دهد به طور قطع با مسببان آن برخورد خواهد شد.

ذوالفقاری در ادامه گفت: طرح بیتاک آماده شده است و هریک از نامزدها که بناست در فضای مجازی فعالیت تبلیغاتی داشته باشند باید مانند فضای واقعی دارای شناسنامه و مشخص باشد.

وی گفت: اگر چنانچه به نام نامزدی مطلبی در فضای مجازی پخش شود اگر مربوط به او نیست، باید سریع تکذیب کند در غیر این صورت مسئول آن مطالبی است که در حال انتشار است.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: همه برنامه ریزی ها برای تامین امنیت کامل انتخابات صورت گرفته است و برآورد ما این است که انتخابات 96 در فضای امن صورت می گیرد و به همه نامزدها و جناح ها تاکید می کنیم که اصل منافع ملی و مصلحت کل کشور و مردم است.

وی در پاسخ به این سوال که بعضی ها در فضای مجازی به اسم خودشان فعالیت نمی کنند و هیچ تکذیبیه ای هم نمی دهند، گفت: اگرچنانچه تکذیبیه ندهند، مسئولیت دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 256526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟